Gå til innhold

Gul laav 240 med eiker-felger og Jägermeister-dekal i bakruta, lillestrøm

Ranger emnet

Gulbrandsen_Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gikk denne i Fredrikstad før? ligner veldig på eks. naboen min sin, men da var det hvite RS felger, turbo motor(rett over 400 hk).

hvis du mener Ole Jørgen sin, så er den solgt for en god stund siden, til en eller annen fyr litt oppover.. Var derimot hvit eiker på den, eller compo, husker ikke, og han hadde kun rundt 300hk i den, turbo, men mye problemer med mek.innspruten, noe som var en av grunnene til at han solgte den. Gikk ganske bra når den funka =) hadde jo bygd om en del han da.

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AT ( Forgasser-turbo) er triste saker, dessverre..

Tror jeg så deg mellom 3 og halv 4, kjøre forbi Motor-forum på Dal idag?

Jobber der om da'n serru..

Triste saker.. hmm.. går bedre enn orginal suge.motor da.. skal ha det sånn imens bare!!! driver å får tak i meg annen motor,s om je skal bygge opp skikkelig nå.. ;)dragcar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... lyden får du jo. men effektan veit jeg nå ikke. får ikke kjørt på noe særlig turbo trykk, ihvertfall ikke med Strømberg forgasser som er orginalt til volvo. Men BEDRE enn uten turbo kan du jo få det. =))

Problemet med Strømberg er bensin tilførselen når du lader for høyt.

Noe serlig over 0,4-0,5 trur jeg neppe funker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er jo seff en turbo gasser.. men strømberg..... mmmm skeptisk. hehe

Gasser`n er vel "grei" nok den, det er tilførselen av bensin det går på.

Da jeg kjørte med sånn "tappet" forgasseren seg, å da den var tom så bråstoppa hele dritten. også kom den igjan når turbo trykket datt. men på snø er det sikkert greit nok. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider