Gå til innhold

Min A4 1.8TQ!

Ranger emnet

1.8.T.Q

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått registret meg på forumet og starter med å legge ut noen bilder av min bil som jeg kjøpte i sommer.

Bilen er en Audi A4 1.8TQ 2003 mod.

Bilen har gått ca 145 000 (gått langt, men jeg fikk den billig :) )

Den har xenon lys, ryggesensor ( :uhhmmwhat?: ) full defa pakke, cruisekontroll, og sportstoler i skinn.

Har ikke fått gjort så mye med bilen enda, bare satt på 19' felger fra bilprodukter. 235/35 19

http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider-2006/bp02-504.html

Det neste som står på lista for ting til Audien er

- chip

- resirkventil

- luftfilter

- fjerning av alle emblemer bak

- lakkering av plastdeksler, evnt ny styling

- nytt eksosanlegg

- ny grill, enten rs4 uten emblemer, eller en helt clean grill

- nye vinterfelger, kjører med orginalfelger nå

- kanskje også få på noen s-line lister og girkule

- xenon grøftelykter

- soting av ruter

- senking, 40/40

Kommer sikkert til å ta litt tid før jeg får penger til alt dette, men kan nok bli en bra bil etterhvert.

Sånn så bilen ut når jeg kjøpte den

09052006002.jpg

09052006001.jpg

09052006.jpg

Vurderer å chippe bilen hos TS-Racing, har hørt mye bra om de. Når jeg også skal kjøpe eksosanlegg vil det da lønne seg å kjøpe Steg 3?

Bare å komme med forslag om hva mer jeg kan gjøre med bilen, hvor jeg finner bra og billige deler, ris og ros.

Peace! CaZ

Jeg jeg har, har hatt :

VW 1303s 1974

Audi A4 1.8T 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det som var planen, skal prøve å holde bilen mest mulig clean. Bilen er fin nok som den er, blir nok ikke satt på no plastik styling her nei :) hehe.

Nå tror jeg bilen blir sota om noen uker så det blir nok bra.

Hvor mørkt burde jeg ha det? 20%? 30%? Soter nok alle rutene bortsett fra frontruta, og ikke så mørkt på de fremste rutene

Peace! CaZ

Jeg jeg har, har hatt :

VW 1303s 1974

Audi A4 1.8T 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det som var planen, skal prøve å holde bilen mest mulig clean. Bilen er fin nok som den er, blir nok ikke satt på no plastik styling her nei :) hehe.

Nå tror jeg bilen blir sota om noen uker så det blir nok bra.

Hvor mørkt burde jeg ha det? 20%? 30%? Soter nok alle rutene bortsett fra frontruta, og ikke så mørkt på de fremste rutene

30% eller noe er fint. Litt lyst hvertfall...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Fin bil, har potensiale til å bli en rålekker bil det der,

Lakkere fangere og kanaler helt ned, sette på en søt liten s4 vinge, s4 "bumpers" på dørene, s4 grill, felger og senke litt. MTM sitt effektanlegg funker veldig bra, herlig lyd! da har du en bil mange snur seg etter:)

Her er et bilde, som viser td s4 bumpers på dørene og litt av spoileren bak, dårlig bilde men.. Lykke til!;)

http://www.home.no/sp00k/Audi%20a4.j.jpg

Nå 00 Audi A4 1.9tdiQ

x - 98 Audi A4 1.8tq (s4 look)

X - 91 Audi 80 1.8s - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider