Gå til innhold

Omega B 97

Ranger emnet


Thor Eirik

Anbefalte innlegg

Sæther: Er vel under lav hastighet det er største forskjellen? Hehe...

 

Synes 18" passer perfekt til denne "lille" bilen... ;)

Ga ikke så alt for mye, 14.000 med dekk (225/40/huskerikke i Nankang Ultra II mener jeg), felga var nye fra godeste Sharif. Fikk en satans bra pris på de fant jeg ut. Og det var verdt det synes jeg. Bare utrolig irriterende at de selvfølgelig måtte legge ny asfalt på den eneste veien ut til der hvor jeg bor, så det kom tjæreflekker osv på dem, argh... Menmen, pusse og gnikke så går det og...

 

 

Nei d ble nok litt for dyrt for meg.

Hehe tror eg må finne noe brukte..

har noen 15" liggende, mn d er litt hakk og sår i dem..

Tror ikkje de er ødlagte, noen som har peil på korsen eg kan pusse disse opp igjen?

Har helt nye dekk til disse felgene liggende.

Bare en halv sesong gamle:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Listeprisen på de felgene er nesten 20.000 fant jeg ut ;) Håper da inderlig de er originale, hehe.

 

Burde vel ta med felgene til en felgreperatør? =)

 

Nei d er ikke aktuelt. Ingen repetarører på mine ting utenom meg selv og fatter;P

hehe

Visst jeg sparkler igjen ripene med en god sparkel burde ikkje dfungere da?

hmm leste d i max- power en gang at d gik fint.

noen som har prøvd dette??

 

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16" eller 17" på omega stv..

noen som vet kor eg kan får tak i billige senkefjører??

og fine felger ikkje minst noen som har noen brukte??

lurte oxo på eg skulle skifte fra kn inni originale boksen til rundt kon filter me varmeskjold??

vil har mer effekt ut av bilen:D

Boltsirkel og et på omega B?

 

 

Takker for adle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boltsirkel er 5*110 og et er innpress 35.du kan skifte til konfilter ja .selv gjort med min litt effekt blir det men mest lyd.har nettop kjøpt meg chip til opel omega b .21 hk mer effekt.kan skaffe det billig hvis det er noe interesse

 

Chip på 2,0 16v?

funker d da?

Vet u om noen fine billige felger..

eibach senkesett funker d?

koni dempere?

får kjøpt noe brukt er d lurt eller dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm luft.

 

(kald luft mer komprimert) ergo mere luft i motor

 

Hadde tenkt meg varmeskjold rundt da:S

hmmm kanskje revurdere d da siden fatter allerede har instalert k&n fitler i orginial boksen da:S

mn fikk tilbud på brukt eibach senkesett og koni dempere..

r dette noe å satse på eller burde eg kjøpe flunka nytt??

Noen som vet om noen litt billige fjærer siden demperene mine er bare ett år gamle?

og hvordan legger jeg inn bilde av bilen på sida?

 

takk for gode svar (Sæther Racing):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må jo legge til at mer luft uansett vil bedre bensinforbruket. Jeg kjører med K&N åpent og med helt ok kjøring fra Fagerstrand <-> Vinterbro, hver dag - annenhver lørdag og hver søndag) (tur retur) og Fagerstrand <-> Kolbotn de samme dagene samt småkjøring rundt der (handling, venner osv), så vil en full tank på min vare i 2 uker.

Jo mer luft du får inn, jo mindre bensin trengs for å skape samme eksplosjon.

 

ja, skal vel innrømme at det er evt. harry for noen, men jeg driter i hva andre mener ;)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må jo legge til at mer luft uansett vil bedre bensinforbruket. Jeg kjører med K&N åpent og med helt ok kjøring fra Fagerstrand <-> Vinterbro, hver dag - annenhver lørdag og hver søndag) (tur retur) og Fagerstrand <-> Kolbotn de samme dagene samt småkjøring rundt der (handling, venner osv), så vil en full tank på min vare i 2 uker.

Jo mer luft du får inn, jo mindre bensin trengs for å skape samme eksplosjon.

 

ja, skal vel innrømme at det er evt. harry for noen, men jeg driter i hva andre mener ;)

 

du sier jo noe der..

harry og harry?? tenker vell mest effekt jeg;P

mn vet du noe om bra senkesett og felger til billig pris??

http://www.superdekk.no ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår