Doffen_87 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Noen som har byttet girkule på a3 99 mod.? Har en "how to"? takker for svar på forhånd...:D Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_A3_1.9tdi Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 jeg sliter med samme greien..har en 01 mod Siter * Audi A3 1.9 TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hei! jeg tok av min her en dagen. Dette er jo en 97 model men kansje det er samme festanordning. Hvis du greier å få av mansjetten bretter du denne over spaken så ser du i enden av spaken er girkula festet med en slangeklemme! så er det bare til å finne fram skrujernet. Håper det er likt på din bil da! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hei! jeg tok av min her en dagen. Dette er jo en 97 model men kansje det er samme festanordning. Hvis du greier å få av mansjetten bretter du denne over spaken så ser du i enden av spaken er girkula festet med en slangeklemme! så er det bare til å finne fram skrujernet. Håper det er likt på din bil da! Lykke til! Takk, mansjetten, mener du da nederst på "girposen"? er det bare å dra den av liksom? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 ja, bare å dra av den. På min sitter den me små klipser som man bra rekker forsiktig av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 ja, bare å dra av den. På min sitter den me små klipser som man bra rekker forsiktig av. ok, har fått den opp nå, men får ikke av den slangeklemmen som sitter der, er sånn klipsgreie, sitter helt sykt... hadde du sånn? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 ok, har fått den opp nå, men får ikke av den slangeklemmen som sitter der, er sånn klipsgreie, sitter helt sykt... hadde du sånn? Bruk evt. en avbiter og skaff ei ny klemme? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Bruk evt. en avbiter og skaff ei ny klemme? Takk for hjelpen, har fikset det nå, og ny s-line girkule er på plass... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Kjøpte du orginal fra møller eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Kjøpte du orginal fra møller eller? Nei, kjøpte fra ebay... http://cgi.ebay.de/NEU-S-Line-Schaltknauf-Audi-A3-S3-8L-Echtleder-S-LINE_W0QQitemZ190060470357QQihZ009QQcategoryZ53958QQcmdZViewItem Måtte modde litt, men det var enkelt... si ifra hvis du kjøper, så skal jeg forklare, er veldig fornøyd med den... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 du kjøpte den ja? jeg hadde tenkt på den jeg også, sende en melding til de folka men de sa den ikke passet. så jeg tørte ikke. Hva det akkurat den linken du ga meg du kjøpte? hvor mye ble det total? ser prisen er på 26 euro nå? ga du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 du kjøpte den ja? jeg hadde tenkt på den jeg også, sende en melding til de folka men de sa den ikke passet. så jeg tørte ikke. Hva det akkurat den linken du ga meg du kjøpte? hvor mye ble det total? ser prisen er på 26 euro nå? ga du det? jeg kjøpte den ja.. kostet 308 kr ferdig fraktet, fikk den på 5 dager.. den passer ikke helt nederst ved mansjetten, men det er bare å ta av mansjetten på den originale og bytte ut med den som er på den nye. må bare strekke den på.. var ikke noe problem, og det ble veldig pent etterpå.. kan prøve å få tatt et bilde hvis du er interessert? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 ta bilde ja! Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 ta bilde ja! skal prøve å få gjort det i dag :angelsmili: Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Flott det!:p kan du gi meg en link til en eksakt lik? jeg tror den linken var bare et budtilbud osv?så den var gått ut:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg