Gå til innhold

Hvordan få av girkule på A3en?

Ranger emnet

Doffen_87

Anbefalte innlegg

Hei! jeg tok av min her en dagen. Dette er jo en 97 model men kansje det er samme festanordning. Hvis du greier å få av mansjetten bretter du denne over spaken så ser du i enden av spaken er girkula festet med en slangeklemme! så er det bare til å finne fram skrujernet. Håper det er likt på din bil da!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg tok av min her en dagen. Dette er jo en 97 model men kansje det er samme festanordning. Hvis du greier å få av mansjetten bretter du denne over spaken så ser du i enden av spaken er girkula festet med en slangeklemme! så er det bare til å finne fram skrujernet. Håper det er likt på din bil da!

Lykke til!

Takk, mansjetten, mener du da nederst på "girposen"? er det bare å dra den av liksom?

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du orginal fra møller eller?

Nei, kjøpte fra ebay... http://cgi.ebay.de/NEU-S-Line-Schaltknauf-Audi-A3-S3-8L-Echtleder-S-LINE_W0QQitemZ190060470357QQihZ009QQcategoryZ53958QQcmdZViewItem

Måtte modde litt, men det var enkelt... si ifra hvis du kjøper, så skal jeg forklare, er veldig fornøyd med den...

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kjøpte den ja? jeg hadde tenkt på den jeg også, sende en melding til de folka men de sa den ikke passet. så jeg tørte ikke. Hva det akkurat den linken du ga meg du kjøpte? hvor mye ble det total? ser prisen er på 26 euro nå? ga du det?

jeg kjøpte den ja.. kostet 308 kr ferdig fraktet, fikk den på 5 dager.. den passer ikke helt nederst ved mansjetten, men det er bare å ta av mansjetten på den originale og bytte ut med den som er på den nye. må bare strekke den på.. var ikke noe problem, og det ble veldig pent etterpå.. kan prøve å få tatt et bilde hvis du er interessert?

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider