Doffen_87 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Flott det!:p kan du gi meg en link til en eksakt lik? jeg tror den linken var bare et budtilbud osv?så den var gått ut:S Har ikke fått tid til å ta bra bilder, fikk bare tatt noen med tlf. Så dere kan se hvordan det ser ut! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Flott det!:p kan du gi meg en link til en eksakt lik? jeg tror den linken var bare et budtilbud osv?så den var gått ut:S Fant denne, det er den sammen som jeg har... tror jeg... ser sånn ut.. http://cgi.ebay.de/S-Line-Echtleder-Schaltknauf-Original-Audi-A3-S3-8L_W0QQitemZ170057638274QQihZ007QQcategoryZ53958QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 okei. Jeg har bestilt jeg også nå! håer du kan gi meg en how to"" på dette. masse så må moddes eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 okei. Jeg har bestilt jeg også nå! håer du kan gi meg en how to"" på dette. masse så må moddes eller? Bare si ifra du.. er ikke vanskelig.. men bare spørr så kan jeg forklare deg hva jeg gjorde...:m'm: Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Flott. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg