Popp Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Var hos en idag for å se på en forsterker han hadde snakka om som jeg kunne få kjøpe om jeg bydde han nok, tenkte det var noe gammalt piss så dro dit for å se, og der kom han bærende ut på ett digert beist i trekasse. Så lurer på om hvor mye en slik en kan være verdt? Har ikke noe specs. på den, men skal visst være no old-school fra 1996, så er sikkert noen med litt peiling her.. Skulle visstnok ifølge hifiklubben eller noe slikt være solgt svært få av dem i Norge.. Her er noen dårlige bilder tatt med mobil: http://lan.storform.net/sterker/Popp034.jpg http://lan.storform.net/sterker/Popp035.jpg http://lan.storform.net/sterker/Popp036.jpg Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Klenodium. Løp og kjøp!!! Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legend Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Her finner du litt info om den ampen! http://www.phoenixgold.com/webfaq/M_Special.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hvis du ikke kjøper den så kommer jeg å slår deg :chairshot Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hvis du ikke kjøper den så kommer jeg å slår deg :chairshot Ellers så kommer jeg å kjøper denkiddie Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hohooo... Den er verdt det han skal ha for den! :) min sin Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hvor mye er den verdt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 100lapp eller to ;) hehe.. Neida, er nok ganske mange laken for en slik en gitt! men så er det grom forsterker også da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Disse har vel blitt solgt for 8-9000kr brukt iallefall... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 denne så ut til å være i god stand. tipper mellom 6 og 10 000... :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 denne så ut til å være i god stand. tipper mellom 6 og 10 000... :) Denne er prøvespilt en gang ifølge eiern, så meget bra ut iallefall:) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Jepp! Det tror jeg på, dersom den er til salgs er det sikkert flere som er interessert i den. Ta sjansen dersom han ikke skal ha alt for mye for den, men vit at du kan få MYE bra forsterkere til den prisen, så denne er egentlig forbeholdt entusiaster. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Det er da svært å dere hauser opp prisen på disse gamle PG'ene. Denne kostet ti-tolv lapper ny om jeg ikke husker feil. Det var to tilsalgs i sverige for en stund siden for 8000SEK for begge to. På Ebay pleier de å gå for ca US$600 max. Har selv siklet etter en, men prisene her i landet har fått meg til å se etter dem i statene eller hos søta bror. EDIT: fant lillebroren på EBAY.COM. Her er buy it now prisen satt til US$450, som er en pris som selger kommer til å hoppe i taket om han får tenker jeg ;) http://cgi.ebay.com/Rare-Phoenix-Gold-Limited-Edition-1895-BANDIT-NIB_W0QQitemZ220059054889QQihZ012QQcategoryZ79824QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 8000 SEK pr stk for de i Sverige med mindre jeg tar HELT feil. Jeg husker ihvertfall motsatt av deg. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 8000 SEK pr stk for de i Sverige med mindre jeg tar HELT feil. Jeg husker ihvertfall motsatt av deg. Nope, snakket med selger på telefonen dagen etter han solgte dem (damn) 8000SEK for BEGGE. Og da måtte han selge dem separat, da ingen var interessert i å kjøpe dem som et sett :hvaskjera Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg