torslett Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 En kompiss av meg har nå kjøpt forsterkeren det er snakk om.. han ga 9.000 for den.. Den er som ny! Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 helt korrekt. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 kan sitere bruksanvisningen til Outlaw'en: "Remember that this amp likes to be driven hard" Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 En kompiss av meg har nå kjøpt forsterkeren det er snakk om.. han ga 9.000 for den.. Den er som ny! Da synes jeg han har betalt mye for utseende siden vi tross alt "bare" snakker om en innpakket M50 + M100. Sinsykt kul forsterker, men helt ordinær kvalitet, effekt og bratthet på delefiltrene. Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 COME ON! Det er jo KUN innpakningen man betaler for. for 9000 kroner nå til dags får man jo kjøpt SINNSYKE forsterkere, som kanskje låte bedre. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hva er så spesielt med denne.1stk i Norge 9000.- Sverige 2 stk 8000.- Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 What a waste... Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Det er jo som tidligere nevnt kun entustiaster som kjøper slikt old-school utstyr til den prisen.. Kan jo sammenligne det med Amcar-entustiaster som betaler 3-400K for en veldig gammel bil som ikke er god å kjøre da :usa: Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Det er jo som tidligere nevnt kun entustiaster som kjøper slikt old-school utstyr til den prisen.. Kan jo sammenligne det med Amcar-entustiaster som betaler 3-400K for en veldig gammel bil som ikke er god å kjøre da :usa: Det du skriver der er fullstendig feil. Mye av de old school forsterkerne du finner, holder en vesentlig høyere kvalitet enn mye av dagens produkter til samme pris, og høyere. Dermed blir sammenlikningen helt feil. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Det du skriver der er fullstendig feil. Mye av de old school forsterkerne du finner, holder en vesentlig høyere kvalitet enn mye av dagens produkter til samme pris, og høyere. Dermed blir sammenlikningen helt feil. mvh Glenn Vet, jeg tenkte over hvor ufattelig dårlig det ble etter jeg logga ut, så gadd ikke logge på igjenn :P Men det at man må være entustiast for å legge ut så mye for en gammel forsterker er ikke tullball, f.eks jeg tenkte en god del og kom frem til at jeg kjøper heller en ny forsterker til samme pris og får mye mer futt i anlegget, jeg er ikke spes. entustiast av oldschool-utstyr og SQ. Går heller for enda en forsterker med mer futt i for å få opp lydtrykket i bilen.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Vet, jeg tenkte over hvor ufattelig dårlig det ble etter jeg logga ut, så gadd ikke logge på igjenn :P Men det at man må være entustiast for å legge ut så mye for en gammel forsterker er ikke tullball, f.eks jeg tenkte en god del og kom frem til at jeg kjøper heller en ny forsterker til samme pris og får mye mer futt i anlegget, jeg er ikke spes. entustiast av oldschool-utstyr og SQ.Går heller for enda en forsterker med mer futt i for å få opp lydtrykket i bilen.. "Futt i lydtrykket" får man vel heller med en svær strømsterk brukt forsterker på 4x100 ekte watt til 5000 kr enn en "4x250W" ny til samme pris. Tror man skal betale mye over 10.000 kr for en ny forsterker som gir like bra og høy lyd som en gammel forsterker fra PPI, Soundstream, Signat eller McIntosh ;) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneide Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Finn Torget - Phoenix Gold Outlaw forsterker/ 12 Subwoofere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 OT: Hater annonser uten et hint om prisen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 jeg likte det bildet på forsterkeren:) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg