tjekk Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Flyt tråden om den ikke får være hær moderator. Tenkte vi skulle lage en liten tråd om verkstedet vårt og oss i verkstedet. Verkstedet ligger på "hemmelig" lokale utenfor trondheim og er på ca 170-180 kvadrat. Vi har en stor dieselvarmer å gratis diesel :) Vi har også 2 Søyler løftebukk og sandblåser kabinett. Og et kraftig mig apparat. Vi er for tiden 7 stykker som er i verkstedet men kjærnen som er dær mest er bare 4 stykker. Biler: Emil (meg) har: -2000 modell Impreza gt -1990 modell golf gti g60 (selges) -1975 modell kadett cupe med v8 (godkjent og selges, ny lakk) -1970 modell camaro med 454 bigblock trimma til søte 550 hk Tor Bjørnar: - 1983 modell mazda 929 med trimma suge vankel (13b) Nils: -Mg etteller anet -citroeng ax Preben: -Audi 80 (veldig pen) -Audi s4 (med mye trimdeler liggende) Adrian: -Audi 90 quattro 20v -Volvo 240 Ståle: -Bmw 325 cab -mercedes 230 -mercedes 230 Skaget: -Ford pickup med trailer eksos -Chevrolet stasj av noe slag Så litt bilder fra verkstedet: Når du er ferdig å sikkle ser du at dette er en julebrusreklame Goped projsktet Formel 1 festing av hjul wankel skallen torbjørnar Utbytta wankel hus. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hmm.. Klarer du å trekke en pararell med verkstedet deres og "Prosjekter" ? Vel og merke, hvis dere ikke bygger på verkstedet ? Men hvem er fyren i rødt som alltid strammer muskler, og har støvsuger nedi buksa virker waco waco.. hehe.. Men så ut som en livlig og delvis morsom gjeng :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hmm.. Klarer du å trekke en pararell med verkstedet deres og "Prosjekter" ?Vel og merke, hvis dere ikke bygger på verkstedet ? Men hvem er fyren i rødt som alltid strammer muskler, og har støvsuger nedi buksa virker waco waco.. hehe.. Men så ut som en livlig og delvis morsom gjeng :) Ja altså hele verkstedet inneholder jo fullt av prosjekter pluss at selve verkstedet skal det bygges ca 40 kvadrat hems på :) ALLE bildene er selvfølgelig bare kødd å han i rødt er EMIL altså meg :p hehe. vinteren er sessong i verkstedet til oss så det blir nokk mye oppdateringer framover. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 flott prosjekt doh Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 "Skaget: -Chevrolet pickup med trailer eksos" Er det en speiell grunn til at denne har Ford-chassis? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 "Skaget:-Chevrolet pickup med trailer eksos" Er det en speiell grunn til at denne har Ford-chassis? hehe svimmel i svingene...... det er jo en ford :P Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Bilder av preben: Så liten er en wankel motor tatt ut: Torbjørnar overhaler wankel motorer for 3500 plus deler om motoren er ut av bilen. 8000 om den står i. V8er kadettn før hellakkering: Etter: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Video av v8 kadettn i aksjon (veldig redusert kvalitet etter den blei lagt ut på photobucket) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Sjetnemarking du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Sjetnemarking du;) har vært d ja :) bodde der fra 4. til 10. klasse :) men nå bor jeg på lundåsen. du også fra sjetnemarka? hvem er du da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Bodd her hele livet jeg.. Hehe, og bor her ennda=) Daniel heter jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Bodd her hele livet jeg.. Hehe, og bor her ennda=)Daniel heter jeg... hm.... må vel ha gått noen klasser under meg du da sikkert som er født i 87 :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hm.... må vel ha gått noen klasser under meg du da sikkert som er født i 87 :) Ja er født i 87 ja=) Hadde du en grønn s2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hadde du en grønn s2? stemmer Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg