tjekk Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Jau:) artig å se når du gjør det a;) må kjekke seg litt for ripsa vettu ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 må kjekke seg litt for ripsa vettu ;) Hehe, sant det ja. er en del av dem der og ser jeg. stå på;) jævla fin lyd av bilen din a, når du sleppera gassen:D er helt frelst på lydan av dumpventil Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hehe, sant det ja. er en del av dem der og ser jeg. stå på;) jævla fin lyd av bilen din a, når du sleppera gassen:D er helt frelst på lydan av dumpventil HEHE har 4 dump ventiler jeg bytter i mellom, skal kjøre med denne rfl en nå til jeg får montert front monterte intercooleret.... da blir det greddy type s Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 jepp....2m takhøyde æ sikta til ja.... hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 HEHE har 4 dump ventiler jeg bytter i mellom, skal kjøre med denne rfl en nå til jeg får montert front monterte intercooleret.... da blir det greddy type s Det kaller jeg PENT! Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hær er en video ifra verkstedet hær om dagen ;) Var oppover i dag å pakka en julegave i et par timer HEHEHEHE å da fikk jeg tatt bilde av Nils i hans nye "lue" :hvaskjera Så fikk jeg også Ford eiern på bilde :) mr Eskild Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbe Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 wankel Skallen Tor Bjørnar får nesten hiv sæ me på tråden, ettersom æ e me oppi derre værste!:) Litt oppdateringer etter helga. I går fikk vi besøk av nå fint sju...jaaa!:D Så den "fine" Peugeotten som snart e klar for lakering... Ett bilde av den nyinnkjøpte bilen min, en mazda 929HB 13B, 85mod som bli stående ett par mnd for diverse modifikasjoner!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Enda en verksted jackass video ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hva gjore du med denne? Blir verksted tur i kveld om jeg får barnevakt! får vi kos oss litt me 929 din tobbe..... OM NOEN HAR NOE MATREAL Å DONERE SÅ NØL IKKE MED Å SI IFRA! VI KOMMER Å HENTER DET! SKAL BYGGE HEMS! ALLE DONATORER FÅR KOMME PÅ INNFLYTTNINGS FESTEN I HEMSEN! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbe Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Vi tok en sjekk på bilen for å se om den var i go stand og den var i meget go forfatning til å være en 86 mod!:) nesten ingenting å utsette den der på nei..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Tobbe var en tur i verkstedet en tur, men jeg fikk ikke barnevakt så tok med dattra en tur oppover ;) Dattra oppi motorrommet på prezan Så fikk jeg hjelp til å skru på prezan Tobbe prakkes med bunnpanna på peugeot sleapern ;) Dattra fant seg et av bladene til Adrian Så kosta hu opp etter tobbes 929 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbe Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Noen bilder fra vårt siste annkommede prosjekt. Her er det en hel del som ska gjøres, og dere må bare kom med forslag!:D Interiøret i bilen skal bli svart med tiden! "litt" bedre enn det som er nå!;) Og nye stoler skal inn... Wankel'n, nyoverhalt og porta. Uten turbo:( men har store planer om å gjør nå med det!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 søt motor ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 tobbe: Var vel ikke du som stod å børna på et streetmeet på piren i sommer? Så jo ut til å gå greit til å være Vankel sugemotor da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 tobbe: Var vel ikke du som stod å børna på et streetmeet på piren i sommer? Så jo ut til å gå greit til å være Vankel sugemotor da:) sikkert forrige eier det ;) tobbe henta den forige mandag Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg