tobbe Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 det var nokk ikke meg nei... men ska få sveisa sperre no, da bli det enda mere røyk te sommern!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 det var nokk ikke meg nei...men ska få sveisa sperre no, da bli det enda mere røyk te sommern!;) Nice:) Få ut litt vekt (alt av ineriør) så blir det vell bra:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbe Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Har lyst til det å ja...men tenkt å bruk den som bruksbil, så det blir vel litt mere komfort:) D blir vel når jeg skal oppå lånke og på våler til sommern;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Var på bilreklamen i går å la på ny streamer! selvfølgelig mer http://www.imprezadriver.com på :p Fargen de hadde stemte 100% med fargen på bilen! tilåmed samme metallicen :) noen bilder: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ble bra det der, men du skulle lakkert felgene dine i gull:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ble bra det der, men du skulle lakkert felgene dine i gull:) blir nokk IKKE noe lakkering av de sure 16" felga..... skal ha på dekk på17" sommerhjula å bruke de i vinter.... så var engentlig planen å handle gullfelger til sommern, men det utgår..... vil ikke ha likedan impreza som resten av verden..... derfor blir det også ny vinge bak, og carbonpanser Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hehe, er greit å skille seg litt ut å da:), men hvilken vinge skal du ha da? En litt mindre en kanskje:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hehe, er greit å skille seg litt ut å da:), men hvilken vinge skal du ha da? En litt mindre en kanskje:op: blir forhåpentligvis carbonvinge om jeg finner til vettug pris! med to føtter ikke langt fra midten og såkalt gt vinge...... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ja i dag fikk jeg girkassa, bakdiff, sti gir overføringer og clutch. Får hjelp av bror min til å skifte kassa i morra, men dro opp i verkstedet å løfta den på bukken og begynnte sånn smått med det samme jeg var oppi dær med delene. Tok av cooleren (som var forbausende vanskelig) platen under downpipen og alle ledninger. Noen bilder: Bilen: Denne holder meg varm: Posere litt som "mekanikker": Downpipe av: Liten å søt eksosvifte: Intercooler, eksos sjold, braketter og litt av dpn: Clutchen: Kjøpte dette bordet fra biltema for å ha litt oversikkt på verktøyet da skapet er ROTETE!: Ref. rotete skap: Strømmen ga seg så måtte komme elektrikker :) Girkassa og bakdiffen: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 ja da er bildene klar. de er dårlige pga mobil bilder, men men. ingen tråd er verd noe uten bidler :) Snakka også med Tony i sta, å må dele kasssa for å få ut akslingene! Men slipper å dele ny kassa da akslingene bare skal inn løst i nykassa da de ikke kan låses pga sti diffen som er litt anderledes. Mellomaksel ned: Mekanikkeren: Fikk av akslingene tilslutt: Måtte ta av hær for å få d til: Underholdninga fra 80 tallet: Offtopick skvettlapp montering: Skifta varmeren til en lik som kom rett fra service, mye varmere: Forsjellen på gt og sti overføring, sti nederst: Forsjell på ny og gammel clutch (5 og 6 armer): Gammel kassa ut: Nye bakdiffen: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hvilken praktisk betydning har det byttet du utfører? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 praktisk så gjør det at jeg har girkasse som ikke er havvarert :) Plus at 0-100 havner på ca 4,5 sekunnder! veldig neddreva pluss tettstega kasse. Itilleg er det sti lsd diff fram altså med diffbrems, så bilen blir bye mindre understyrt og blir mye morsommere å kjøre. Mye bedre veigrep på tørr asfalt også Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hvborfor har du to tråder om akkurat det samme:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hvborfor har du to tråder om akkurat det samme:wonder: jeg har ikke d :) dette er verkstedtråden om hva som sjer i verkstedet! den andre er kun om min bil Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 jeg har ikke d :) dette er verkstedtråden om hva som sjer i verkstedet!den andre er kun om min bil Okay, er kun du som holder på i verktsedet for tiden da skjønner jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg