Solberg- Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Mener å huske at disse 2 Supraene var på Max Power-treffet på 8-metern? Den røde Supraen har et eller annet nummer på dørsida elns? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 ja begge var der Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elino Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 :m'm: Min sin konebil (før vingeløs, ny lakk i høst) Og gubbens (ny graphics og lakk i høst) Menne den røde trådstarter snakker om er nok en som går på Hamar. Tror den er ganske så original...møtt den et par ganger selv :) Gubbens har nesten ikke blitt brukt i år pga store mods, kun luftet på div treff, drag og banekjøring Siter Ourom Racing Supra mkIV NA -94 US Svart med Violet Pearls konebil Supra mkIV -93 Euro Apple Candy Red Clarion Gubbens Supra mkIV -93 JDM Svart banebil (uten skilt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Han kjører me den singel-turboen alle sier er no dritt, men den da no jævlig og han bruker bilen skikkelig.. det holder fint fordet så:) Veit ikke hvor full du var når du skreiv dette, men det jeg såvidt klarer å tyde er at du mener alle snakker om at singelturbo supra er dritt? må være en grunn til at alle som bygge MYE hk i disse kjedlige bilene bygger om til singel turbo da vell? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Specliste på begge bilene? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 :m'm: Min sin konebil (før vingeløs, ny lakk i høst) Og gubbens (ny graphics og lakk i høst) Menne den røde trådstarter snakker om er nok en som går på Hamar. Tror den er ganske så original...møtt den et par ganger selv :) Gubbens har nesten ikke blitt brukt i år pga store mods, kun luftet på div treff, drag og banekjøring Ja for det er ikke gubben din sin, det så jeg med engang ;) Den er ganske tror jeg. Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Feite biler!! Supra er rått, og kult med kvinnfolk bak rattet :) må ha sånn en gang ass.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elino Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Feite biler!! Takker :) Supra er rått, og kult med kvinnfolk bak rattet :) Var ikke i tvil om hva det måtte ble når jeg skulle kjøpe "ny" bil...det måtte bli en Supra. Vi har jo hatt en i noen år alt, men gubbens ble mer og mer ubrukelig og sto stort sett i garasjen for nye mods, så jeg måtte bare ha en egen :driving Den røde parkeres for vinteren, mens jeg nyter min hver eneste dag :m'm: må ha sånn en gang ass.. Ikke noe å vente med det vel? :) Siter Ourom Racing Supra mkIV NA -94 US Svart med Violet Pearls konebil Supra mkIV -93 Euro Apple Candy Red Clarion Gubbens Supra mkIV -93 JDM Svart banebil (uten skilt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Sånn skal det låte! Makan til vinterbil a gitt :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 regner også med han mente den orginale har sett den i hamar ett par ganger, er vel euro spec å vel? Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apex Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Jobber med han som har den røde originale Supra'n. Er en 1996 modell, mener jeg. 420HK twin turbo. Går greit nok det. ;) Siter Murphy's lov: Alt går galt... Samtidig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 har sett den ved flere anledninger bak tippinga og i ottestad en med st skilter etter det jeg husker ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 har sett den ved flere anledninger bak tippinga og i ottestad en med st skilter etter det jeg husker ;) Den står stort sett på tippinga hver dag :) Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apex Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Den står stort sett på tippinga hver dag :) Stemmer. Jobber der. Siter Murphy's lov: Alt går galt... Samtidig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 vis ikke har jo kenth håvard bakaas kjøpt seg en supra non turbo da.. kaller seg vel kenth_ her inne tror jeg Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg