Gå til innhold

falken tok bilen min

Ranger emnet

antkoma

Anbefalte innlegg

jeg skulle rudde i gorsromet så sto prosjektbilen(boble) i veien..så tenkte jeg at jeg sko parkere den på en parkeringsplas såm va 100m vekke..så betalte jeg for parkeringen og alt...men så kåmmer jeg åm en time og politiet står deg og falken tauet vek bilen..har di låv til det ? nå står bilen i stavanger...og jeg har ikke lappen så jeg kan ikke kjøre den hjem...og vet ikke hvordan jeg skal få den hjem...? falken vil ha 1200 får å få bilen ut og 2500 får å kjøre den hjem..må jeg betale så mye eller fins det en enklere løsninger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod du lovlig parkert og hadde betalt avgift, men allikevel taua dem deg, eller misforstod jeg noe..?

Om bilen står brutalt feilparkert og er til hinder, så kan vel bilen i verstefall taues til nærmeste oppsamlingsplass og kreves gebyr for det, ja.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet er det ikke ulovlig å parkere en bil uten skilter noe sted. Sålenge man betaler for seg altså.

jeg betalte for 2 timer...hadde 1 time ijen¨men bilen var vekke...så nå tenker jeg hvordan jeg skal få den hjem ijen..hadde akurat begunt å skru på den..og masssssse ijen...og får lappen snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
jeg betalte for 2 timer...hadde 1 time ijen¨men bilen var vekke...så nå tenker jeg hvordan jeg skal få den hjem ijen..hadde akurat begunt å skru på den..og masssssse ijen...og får lappen snart..

Hør med politiet hvorfor de tauet den vekk. Hvis de har en veldig god grunn, betaler du gebyret, og får med deg fattern og kjører den hjem. Det er hva jeg ville gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider