fd. busaboy Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Er det noen som med sikkerhet vet om det går gatebiler i Norge der buret er godkjent av BT og skrevet inn ii vognkortet? Er det noen som har erfaringer med bur og EU, eventuelt bur og BT? Siter Det tok før mye plass med allt man har eid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 er biler med godkjent halvbur, vet ikke om noen med fult bur,p.g.a av hindring når du skal ut. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Så lenge du ikke har dørstag bør det vel gå greit... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Selv UTEN dørstag reagerte bt på buret i min, enden på visa ble at jeg måtte skru ut alt foran b-stolpen, flaks det bare er sveiset bak :-) Denne delen av buret er forøvrig ikke TÜV-godkjent på bilen min heller, så ble ingen stor overraskelse. Akkurat grunnlaget er jeg ikke 100% sikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Er det mulig. Er det for kollisjonsikkert for BT å ha helbur eller? Siden dem ikke godkjenner det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Er det mulig. Er det for kollisjonsikkert for BT å ha helbur eller? Siden dem ikke godkjenner det? Etter som jeg har hørt/skjønte folk som bt og polti, så er det for vanskelig å få en person ut av bilen etter kræsj med bur...:S Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Etter som jeg har hørt/skjønte folk som bt og polti, så er det for vanskelig å få en person ut av bilen etter kræsj med bur...:S Ja, det er vanskelig, fordi personen gjerne har gått ut av bilen lenge før de kom til stedet :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Herregud.. Skal ha halvbur i bobla mi (racingstyle 54 mod oval) Vist BT begynner å lage krøll der så kjører eg heller ein tur ned til TUV for å få det godkjent.. Blit jo kun 80 hk i den til å begynne med, men når alt er i orden skal det vere 200 gateregistrerte hester i den.. Da SKAL det vere bur i den for min egen sikkerhet!!!! Blir så lite igjen av dei bilene vist du feks møter ein SUV front mot front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Tviler på at du får godkjent buret hos TÜV når det er helbur. Buret som sitter i mitt er orginalt, og der blir fremre delen levert løst, siden det ikke er TÜV-godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Problemet ligger kanskje ikke i at du blir knust av en annen bil når man kjører boble, men at hodet blir smadra av rattet. Er vel ei strak stang fra rattet og helt ned til styringa mener jeg å huske fra den jeg hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ja, det er vanskelig, fordi personen gjerne har gått ut av bilen lenge før de kom til stedet :D Ja ikke sant. Hadde man kræsjet så hardt at man måtte kuttes ut av bilen med bur, så hadde man iallefall ikke trengt å gjøre så mye for å redde den inni uten bur, da hadde den nok vært meget knust... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg