Gå til innhold

Motor Bytte

Ranger emnet

ames_white

Anbefalte innlegg

Hei har en golf 2 1.8 cl som tok kvelden like før vinteren og jeg er på jakt etter en samma motor en 1.8 for og slippe noe ekstra arbe men nå er golfen min under sin andre oppussing og så lurte jeg på om noen vet om det er mye arbeid og bytte om til en gti 16v eller vr6 hadde jo vært konge men må hele ledingsnette i bilen byttes og sånt??

om noen som leser denne har en komplett 1.8 med girkasse så bare si i fra det beste er om noen har en hel bil di skal selge som delebil:) bilen må helst ikke være under 86 årgang :D

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,,, hele eller ihvertfall nesten hele nettet må byttes! pluss bremser, benz pumpe og litt annet knask!:fatality:

ja vet at bremser og sånt må byttes men det er det jævla ledingsnettet som stopper meg hehe :) så det blir nok en vanlig 1.8 i den så får jeg heller kjøpe en golf med vr6 eller noe neste gang så slipper jeg den jobben selv haha

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får tak i en 8v GTi motor trenger du ikke å bygge om så mye. Kan bruke det originale ledningsnettet,med litt mods.

Skal du over på 16v derimot, må du bytte hele ledningsnettet...som igjen blir mye mer jobb;)

Det er akkurat like mye ledninger til 8V GTI og 16V.

Vi som har einser GTI smekker jo i 16V og bruker kun orginal nettet.

Det er ikke så mye jobb å bytte hele nettet.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider