Gjest Jostein Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 har et bilde jeg gjerne vil ha re-sized til 96x96 pixler,noen som gidd? Men er det noen som har et tips til et VELDIG enkelt program man kan re-size med,er ikke god med data så ikke si photoshop...Så slipper jeg poste her HVER jævla gang jeg vil ha et bilde re-sizet...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 paintshop pro er enklere. åpne bildet, velg "image" og 'resize" fra menyen. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 paintshop pro er enklere. åpne bildet, velg "image" og 'resize" fra menyen. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 hmm kanskje en ide å legge ved bilde jeg ville ha fikset.. husk størrelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Photoshop er da ikke så veldig vanskelig å resize med. Åpne bildet -> Gå på 'Image' -> Velg 'Image Size' -> Skriv inn ønsket størrelse. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 værsågod Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by k2bjarne værsågod ehhm ikke for å være frekk men nå sa det ut som hun hadde downs,pluss at det ekke en gif fil lenger...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 du kan ikke resize til 96*96 da blir proporsjonene føkka. velg maintain aspect ratio. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg