Sulliken Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Speedometeret slutter plutselig å virke akkurat når xenonlysene slås på, det er helt klart, at det er startpulsen, eller startstrømmen, som påvirker speedometeret. Det er ikke noe problem nå, siden nærlysene er på hele tiden. Men jeg vil også ha xenon på fjernlysene, og da vil det jo bli forferdelig om speedometernåla skal gå ned til 0, hver gang jeg slår på fjernlyset. Noen som har ideer, eller har opplevd noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 du kan prøve å legge alu folie rundt boksen og kablene, for å se om det blir bedre av det. hvis ikke så må et nytt batteri være tingen, men det tviler jeg på at det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Faktisk har det ordnet seg av seg selv, jeg tror feilen må ha vært at den ene strømkabelen har ligget tett ved speedometer kabelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg