volvo940tic Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hvilken kam er best og bruke på Fk med 530 topp og t5r turbo. Har en k liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 a eller vx? Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ville putta inn k-kammen jeg. Er vel en av de sinteste kammene volvo har lagd d, husker ikke jeg mye feil da... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 kg2t.er som sagt mange som er fornøyd med h & k kam.så hvorfor ikke bare gå for kg2t så får du begge to i en aksel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo940tic Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 kg2t.er som sagt mange som er fornøyd med h & k kam.så hvorfor ikke bare gå for kg2t så får du begge to i en aksel Er det en volvo kam, fra hvilken motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Er det en volvo kam, fra hvilken motor? http://www.kgtrimning.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo940tic Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Noen som vet hva som er største forskjellen fra t kam til vx3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Noen som vet hva som er største forskjellen fra t kam til vx3? T kammen begynner veldig tidlig på turtall men gir seg nesten likefort som moroa startet .Vx3 kammen er ikke så god på lave turtall men ikke så dårilg som k kammen ,drar godt fra 2500 og gir seg aldri etter dette, før rød merkingen kommer.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo940tic Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hva må man gjøre for og montere 531 på fk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 VX kammen er noe dritt å kjøre med. Sats på A kam for moderat trim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 VX kammen er noe dritt å kjøre med. Sats på A kam for moderat trim Hvorfor det?? (Du mener vel "T" kammen) VX er en mye meir moderne kamm en Den gamle A kammen. V kammen er noe kvassere en VX. Sterkere nede og minst like sterk oppe som A og den stopper ikke før 6500-7000rpm Men obs bør ikke være mindre en ar63 hus på turbin skal den dra non stopp til 7000rpm. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hva må man gjøre for og montere 531 på fk? kjøp ny toppakning, reg reim og strammer (like grei med det same du har alt oppe) så er det bolt on. skader ikke å bytte fjører og tetninger og slikt heller.hvertfall ikke tetningene, det er 4x14 kroner eller noe slikt.. ingenting hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvorfor det?? (Du mener vel "T" kammen) VX er en mye meir moderne kamm en Den gamle A kammen.V kammen er noe kvassere en VX. Sterkere nede og minst like sterk oppe som A og den stopper ikke før 6500-7000rpm Men obs bør ikke være mindre en ar63 hus på turbin skal den dra non stopp til 7000rpm. Null bunndrag med VX kammen. Har prøvd et par biler med VX kam som eieren har bytta til A kam istede. Ble helt annet bunndrag med A kammen. Jahrman på sylinderservice anbefaler også A kammen fremfor VX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 uten erfaring har jeg også hørt det samme som s90r, men at vx3'en får motoren til å virke mer moderne(og kjip), der den levverer effekten fordelt på hele registeret veldig forsiktig, istedefor å gi intrykk av at den er sprek!! men skal ikke si noe sikkert jeg, har aldri kjørt noe med vx3. psse fornøyd me a'en i min hvertfall..mye som blir bytta før kammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 K kammen passer vel ikke på en 940? Den har jo ikke fordelerspor i bakkant. Men det går jo å maskinere opp selvfølgelig. Den er også hakket for vass til en såpass liten turbo som 15G/16T etter min mening... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.