Andreas! Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Andreas, jeg tror både Dynacore og sugekopp snakker ironi her, fordi Skyline er veldig vanlig i disse dager. :) jada. Tok hintet.. hehe.. tok vel ironoen i det, men syns fortsatt ikke Skyline er en HELT vanlig bil som du sier, i motsetning til masse andre. Selv om du kansje er litt heldig å bor der du bor, hvor det mysser av dem. Siter 2000 Ford Mondeo ST200 19-- MB 190 2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Det er den jeg snakker om. :) Den andre er vel ikke så veldig lik.. Det er en R34 GT-R. ;) EDIT: Her er den jeg snakker om: http://www.maxpower.no/page/502 Evt R33 GTR ;P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 ja er jo ikke alle som bor der det er skyline daglig, og som blir litt gira når man ser de bilene! Jeg skjønner de godt! så for de som ser det "daglig" , blir det så sinnsykt latterlig å komme med slike "ironiske" innlegg, faen, gamle er folk her egentlig a? i hodet? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 OH LØØØØØØØØØØØØ ASS!!!!!!!!!!!!!!!!11 en skyline lissom!!! han fyren må være verden tøffeste kjeltring i sandefjord!!!!!!!! Jaggu var du tilbake og... :sick Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Evt R33 GTR ;P Den jeg viste frem der er en R33, ja. ;P Men Andreas! snakket om en annen nesten lik Skyline som hadde reg. nummeret etter, og DET er en R34 GT-R. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Skyline blir mer og mer vanlig. Men om man ser en på hvite skilter så er det ikke mange som har det ;) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Skyline blir mer og mer vanlig. Men om man ser en på hvite skilter så er det ikke mange som har det ;) Er iallfall 3-4 med hviteskilter her i Trondheim da=) Så hvor uvanlig det er vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Vanlig? Har ikke sett en på veien siden jeg var i australia, DER mysser det av dem. Nå snakker jeg GT-R, ikke den gts driiten som ser ut som møkk. Blir jo som å sammenligne Lancer Evo og vanlig lancer. :shake det gjelder vel prestenda også uten at jeg vet alt for mye om gts og de andre skylinene. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ville ikke sammenlignet GTS-t og GT-R med Lancer Evo og vanlig Lancer.. RB26DETT vs. RB25DET 2.6 liter - 2.5 liter Twinturbo - Singelturbo 280 hk - 250 hk 4wd - RWD Det er ikke så stor forskjell på motorene, sånn ytelsesmessig. Innmat og sånt vet jeg ikke noe om, da. Utseendemessig er jeg helt enig i at GTS ser litt spinkel ut, men det lar seg jo alltids ordne. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ville ikke sammenlignet GTS-t og GT-R med Lancer Evo og vanlig Lancer.. RB26DETT vs. RB25DET 2.6 liter - 2.5 liter Twinturbo - Singelturbo 280 hk - 250 hk 4wd - RWD Det er ikke så stor forskjell på motorene, sånn ytelsesmessig. Innmat og sånt vet jeg ikke noe om, da. Utseendemessig er jeg helt enig i at GTS ser litt spinkel ut, men det lar seg jo alltids ordne. :) Sant som du sier. Kan legge til at RB25DET NEO som sitter R34 GT-T har oppgitt 280hk. Så han som sier at gt-s og gt-t blir som å sammenligne evo med familie lancer, han må ha en utrolig dårlig EVO :jerkoff: Skyline med hvite skilter er ikke noe vanlig syn. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg