Gå til innhold

Skyline i Sandefjord

Ranger emnet

Andreas!

Anbefalte innlegg

Andreas, jeg tror både Dynacore og sugekopp snakker ironi her,

fordi Skyline er veldig vanlig i disse dager.

:)

jada. Tok hintet.. hehe.. tok vel ironoen i det, men syns fortsatt ikke Skyline er en HELT vanlig bil som du sier, i motsetning til masse andre. Selv om du kansje er litt heldig å bor der du bor, hvor det mysser av dem.

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er jo ikke alle som bor der det er skyline daglig, og som blir litt gira når man ser de bilene! Jeg skjønner de godt!

så for de som ser det "daglig" , blir det så sinnsykt latterlig å komme med slike "ironiske" innlegg, faen, gamle er folk her egentlig a? i hodet?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig? Har ikke sett en på veien siden jeg var i australia, DER mysser det av dem. Nå snakker jeg GT-R, ikke den gts driiten som ser ut som møkk. Blir jo som å sammenligne Lancer Evo og vanlig lancer. :shake det gjelder vel prestenda også uten at jeg vet alt for mye om gts og de andre skylinene.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sammenlignet GTS-t og GT-R med Lancer Evo og vanlig Lancer..

RB26DETT vs. RB25DET

2.6 liter - 2.5 liter

Twinturbo - Singelturbo

280 hk - 250 hk

4wd - RWD

Det er ikke så stor forskjell på motorene, sånn ytelsesmessig. Innmat og sånt vet jeg ikke noe om, da.

Utseendemessig er jeg helt enig i at GTS ser litt spinkel ut, men det lar seg jo alltids ordne. :)

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sammenlignet GTS-t og GT-R med Lancer Evo og vanlig Lancer..

RB26DETT vs. RB25DET

2.6 liter - 2.5 liter

Twinturbo - Singelturbo

280 hk - 250 hk

4wd - RWD

Det er ikke så stor forskjell på motorene, sånn ytelsesmessig. Innmat og sånt vet jeg ikke noe om, da.

Utseendemessig er jeg helt enig i at GTS ser litt spinkel ut, men det lar seg jo alltids ordne. :)

Sant som du sier.

Kan legge til at RB25DET NEO som sitter R34 GT-T har oppgitt 280hk.

Så han som sier at gt-s og gt-t blir som å sammenligne evo med familie lancer, han må ha en utrolig dårlig EVO :jerkoff:

Skyline med hvite skilter er ikke noe vanlig syn.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider