Gå til innhold

Ny bil.. igjen... dennegang en kræsja golf2...- Norges mest senka Golf2..høgget!

Ranger emnet


Orkdalingen

Anbefalte innlegg

:hailvw

Jeg klarte ikke å dy meg med "bare" 5 stk golf2 i gården, så jeg kjøpte like godt en til! Det jeg har funnet ut om bilen er at den er nyopplakert i fjor sommer, og da ble også stylingen montert, samt bakluka gjensveisa. Bakluka har sprukket opp akkurat i kanten, men det skal la seg ordne;) IMG_1801-1.jpg

Siden av bilen. døra er det bare å kaste...

IMG_1803.jpg

hengslen øverst er knekt! motsatt lambodør sa brodern da jeg dro den inn i gården og åpnet døra!

IMG_1804.jpg

Fronten av bilen, med cup wings.

IMG_1807.jpg

slik så bakluka ut da jeg åpnet den! har vist vært LITT anlegg baki den der.

IMG_1809.jpg

Beklager dårlige og mørke bilder! ja, jeg vet bilen er skitten.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skulle ikke bumpe på den er.. men tenkte feil.. hehe... jepp, er nok gammle tommen sin ja! den har fått en riktig smell i sia, så dørstokken er ikke god den heller! blir delebil av denne! Kanalen på førersida er opprusta også... betalte bare 3 laken for bilen da! Han jeg kjøpte den av sa det står i en trimma 1800- Noen som vet? fikk ikke start på den pga oppbrukt batteri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det dårlig arbeid av T0mmen? Var snakk om at det lå en del sparkel på bakluka, begynt å sprekke opp eller? Ser forresten nå at du allerede har sagt at den har begynt å sprekke. Var nemlig et stort spørsmål ved det, om hvor lenge det holdt.

Ille å se en bil forfalle såpass mye på et drøyt år. Men så var jo bilen bygget etter en stil ikke alle likte også, gitt. Eieren mellom T0mmen og deg tok livet av både skjørta og diffusoren?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. ganske så rar stil kan du si... skal bare plukke deler jeg! er ikke noe å bygge opp igjen... den Tommen solgte den til vraka den, så kjøpte en oppretter på Orkanger utenfor Trondheim den, og hadde ville planer om den, men så hadde han ALT for mye å gjøre, så da solgte han den til meg. Ja, husker bilen fra høsten 06 da den var dønn strøken, var her i Trondheim det faktisk. stod å skrøyt og styra han som hadde den da. men du ser hvordan det gikk.. jepp, bakluka har fått det i kanten rett under der viskerhullet egentlig er og hele veien bort. skal pusses ned og fikses opp, slik at den blir i rett farge slik det er på bila jeg holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Se her ja. Denne har nok forfalt seg GANSKE mye ser jeg. Snakket med han som kjøpte den av meg, og da han hadde den var den veldig bra, men så sprakk bakluka og det vr vell det hele som skjedde til han. Ellers så når han solgte den, så sa han at den ble herpa totalt. Synd men sant:( Var strøken da jeg hadde den iallefall. Har pr dags dato ikke sansen for den type styling, angrer BITTERT på at det ikke ble justerbart senkesett, 9x16" og G60 bredding som ble prioritert. Men gjort er gjort, og jeg har kjøpt en annen tysker nå som er veldig bra. Syns at dette skal skje, når det er lagt såppass mange timer i bilen..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. den var jo dønn strøken.. en gang da du hadde den. Har du gjort noe med motoren i bilen? vet bare at det er en 1800 som står i den. men han jeg kjøpte den av sa det var en trimma 1800. Hva mener dere folkens, NOE å bygge opp igjen? har sett litt på den, og funnet ut at A-stolpen er ikke noe pen heller. Vill høre deres kommentar nå. hvis ikke blir den begynt ribba i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår