Gå til innhold

Ny bil.. igjen... dennegang en kræsja golf2...- Norges mest senka Golf2..høgget!

Ranger emnet


Orkdalingen

Anbefalte innlegg

Hvis noen forresten vet hvordan type senkesett som sist sto på den og hvor det ble kjøpt ifra hadde det vært greit å vite=) i og med at det nå har bytta eier til en golf3 :P

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis noen forresten vet hvordan type senkesett som sist sto på den og hvor det ble kjøpt ifra hadde det vært greit å vite=) i og med at det nå har bytta eier til en golf3 :P
Jeg kjøpte orgialt og nytt senkesett fra http://www.autospar.no fjærer for seg selv og dempere for seg selv. Var iallefall jævlig stiv bak..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte orgialt og nytt senkesett fra http://www.autospar.no fjærer for seg selv og dempere for seg selv. Var iallefall jævlig stiv bak..

 

Okey, vet du om det er mulig å få tuv papirer på fjærene?

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor rått er ikke dette da? Noen som har sett en lavere Golf2 noen ganger? i allefall så er DETTE den laveste jeg har sett! er så lav at den sitter faktisk fast på platten på gårdsplassen til meg! slå den da!

 

siden av bilen.

IMG_1826.jpg

 

Bakhjulet

IMG_1836.jpg

 

Framfangeren STÅR på bakken her.

IMG_1830.jpg

 

Dette er vel grunnen til at den er så innmarri lav.. hehe.

IMG_1812.jpg

Uten dempere, ingen kjøreglede...grinchy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor rått er ikke dette da? Noen som har sett en lavere Golf2 noen ganger? i allefall så er DETTE den laveste jeg har sett! er så lav at den sitter faktisk fast på platten på gårdsplassen til meg! slå den da!

 

siden av bilen.

IMG_1826.jpg

 

Bakhjulet

IMG_1836.jpg

 

Framfangeren STÅR på bakken her.

IMG_1830.jpg

 

Dette er vel grunnen til at den er så innmarri lav.. hehe.

IMG_1812.jpg

Uten dempere' date=' ingen kjøreglede...grinchy[/quote']

 

 

 

Funka dårlig de bildene...

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld men fy fan det ser stygt ut med cup wings:-P

 

enig med deg på den med cupwings, men så husk at han kjøpte bilen her som delebil og ikke oppbyggingsprosjekt da. så du kan nok glede deg over at de cup-wings'a antageligvis ender hos høggern

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de cup wingsn skal IKKE bli med videre... noe av rasket som følger med bilen ja... forferdelig STYGT! men det som var det råeste med fangeren' date=' er at det er grøftlys i GTI leppa helt nederst på fangeren![/quote'] Fy faen og denne bilen ser ut! Enn å gjøre noe slikt med en bil som jeg koste på så mye penger! Neste gang jeg skal selge, skal jeg VITE hvem jeg selger til iallefall. Greit nok at den er lav, men fy så stygg den er! Og du som spurte om TUV papirer, ja papirene sendte jeg med på salget av bilen..

Grøftlysene var det jeg som monterte på GTI leppa:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen og denne bilen ser ut! Enn å gjøre noe slikt med en bil som jeg koste på så mye penger! Neste gang jeg skal selge, skal jeg VITE hvem jeg selger til iallefall. Greit nok at den er lav, men fy så stygg den er! Og du som spurte om TUV papirer, ja papirene sendte jeg med på salget av bilen..

Grøftlysene var det jeg som monterte på GTI leppa:D

 

Må si jeg ikke var videre imponert over din styling når du hadde den. Husk hvilket forum du snakker på, er ikke veldig mange fans av plastic fantastic her.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de grøftlysa er bare dødsråe! aldri i verden kommet på dette selv! ja, cupwingsa skal kastes! støgghet! bilen er nå begynt pluttet fra hverandre, og motor, gearkasse og drivverk skal flyttes over i den ene rånerbilen! motorn der tar straks kvelden og forlater denne planeten! går sånn når eiern skal leke at han har større motor enn det han har! og den motoren som står i rånerbilen lekker og tikker og klinker, så NÅ blir det ny motor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår