k2bjarne Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Selger forsterken ifra den gamle bilen min. Trenger den ikke lenger da jeg kjører firmabil nå. En bra forsterker med et stilig finish som er utrolig lite brukt! Hadde den i bilen en vinter og da brukte jeg ikke bilen mer enn fra og til jobb... Nypris ca 4500,- BUD ønskes Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Hmm.. 2k :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 hadde tenkt 2,5k jeg Dag. Får jeg ikke det setter jeg den heller inn i Caddyen! :) Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hmm... skal tenke på det helt til lønna kommer.. se hva den tillater.. btw.. skal du gjøre noe med bakrutene på caddy'n ? ellers er den fin :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Noe mere info om denne? Muligheter for bridging, og antall RMS watt en får da? watt i 2 og 4 ohm? Størrelse på strømterminal? Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by KingCamel Hmm... skal tenke på det helt til lønna kommer.. se hva den tillater.. btw.. skal du gjøre noe med bakrutene på caddy'n ? ellers er den fin :) Les på http://www.rodek.com for info. Er ikke så innpå dette med RMS å sånn. Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 OK, har sjekka ut forsterkern. Den virker solid, men har desverre ikke mulighet for den type bridging jeg er ute etter. Synd. Ellers så må du se til å få Auotofil - Jan Erik til Oppdal for testing av scootere i vinter. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 kan jo komme å teste min nye arctic cat 440 sno pro som er på vei! står i drammen til fortolling nå! INGEN som har sett den enda, blir offisielt vist frem på messa i Las Vegas i helga! HOHOHOHOHO!!!! Faen det blir sinnsykt Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Hehe! Den doningen høres ut som et koslig bekjentskap... Blir slednecks Norwegian style når snøen kommer skjønner jeg :D Litt mere gøy på en sånn en enn vedmaskina til fattern - Lynx 6900, hehe. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg