Ascona Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Mazdius Hva slags audi var det? 100 ? Hvilken motor? Det var en 1986 modell Audi 80 GTE Quattro, kjørte ALLTID med midtsperra låst på snøføre, og ofte med baksperra låst i tillegg.. Det var heftig det.. Men det er oppi hurdaln vi skulle hatt kamera, der var det helt sinnsykt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by rdl ps, de 4 rally lyktene døde alle 1 etter 1 før jula kom.... var ikke det når dere kjørte på jordet vårt? om jeg ikke husker feil tok han alle 4 i en sving på en gang :D hehe Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 oleC og silverboy! når kommer filmen av da jeg tar 360 med 360'en da?? jeg savner den!!! hehe. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by mwb var ikke det når dere kjørte på jordet vårt? om jeg ikke husker feil tok han alle 4 i en sving på en gang :D hehe Neida, 2 av dem var herp fra før, de 2 andre funker fortsatt bare jeg gidder å skru dem sammen igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 å bli taua opp er jo bare morro:) hehe faen . jeg tokk av toppen på 323 i dag. skal kjøpe ny imorgen. forhåpentligvis får jeg dritten på veien til helga:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hehe... kul film og kul musikk, hva heter sangen foresten? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by candyman Hehe... kul film og kul musikk, hva heter sangen foresten? bedrifts hemmligheter....:cool: :D :cool: Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by greenrallye oleC og silverboy! når kommer filmen av da jeg tar 360 med 360'en da?? jeg savner den!!! hehe. jeg er litt usikker, men det er en tanke å lage en egen film om volvo 360 og dens fantastiske kjøre egenskaper.... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by candyman Hehe... kul film og kul musikk, hva heter sangen foresten? Det er Benny Hill theme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 hehe artig kjøring da i allefall... "du får ikke mer morro en det du lager selv" Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Kul film ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg