Gå til innhold

De med Diesel

Ranger emnet

bjorke

Anbefalte innlegg

Originally posted by Golf 3 GTD Special

for å spore litt av...

noen som vet om det er vanskelig å bygge om en 93 mod golf td, om til en golf 4 motor pumpe dyse 130 hk TDI...

har sett at det har stått til salgs en motor med komplet ombygnigns til golf 3,(han sku ha 17 000) er alt likt på g3 og g4 sånn elektrisk og teknisk sett? motor fester, akslinger osv......

og er det noen som har en sånn motor?

;)

det er mye forskjell på det elektriske.

motor fester og drivakslinger. vet jeg dessverre ikke med ingentinger jo umulig. folk klarer jo sette inn 1,8 t fra golf IV.

det og sette inn en pumpedyse motor er ikke umulig.

hvis du skal en sånn motor så ville dratt til tyskland og hentet den der

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du sier at det er mye forskjell på det elektriske, mener du da skjenerelt på golf 3 og golf 4? eller tenker du kun på den motor elektriske delen......

det er ihvertfall det jeg er ute etter.

om det er mye arbeid med motorens elektriske annleg, eller om det bare er plugg and play (pray), mellom bokser og kontakter, for å få det i sammen, og til å gå?????

vet noen om de der avgifts greiene til staten når det gjelder ombyging av motor på en bil. vet det er 10 el 12 år eller noe sånt.... så kan du bygge om bilen din med effekt og slippe avgift mølet? min er i vhertfal 93 mod......

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

når du sier at det er mye forskjell på det elektriske, mener du da skjenerelt på golf 3 og golf 4? eller tenker du kun på den motor elektriske delen......

det er ihvertfall det jeg er ute etter.

om det er mye arbeid med motorens elektriske annleg, eller om det bare er plugg and play (pray), mellom bokser og kontakter, for å få det i sammen, og til å gå?????

vet noen om de der avgifts greiene til staten når det gjelder ombyging av motor på en bil. vet det er 10 el 12 år eller noe sånt.... så kan du bygge om bilen din med effekt og slippe avgift mølet? min er i vhertfal 93 mod......

Ingen ombyggnings avgifter på biler reg før 01.01.1996 mener eg å huske!!!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Passat_RS

Ingen ombyggnings avgifter på biler reg før 01.01.1996 mener eg å huske!!!

dette stemmer da må bilen være registret i NORGE før 1/1-96

det er ikke plug and play på det elektrikse.

jeg tenke på og bygge om bilen min til en R32 det kommer til og bli mye styr med det elektriske så at jeg har lagt det på hylle inntil vidre.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider