AudiA4TQ Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Selges for kr. 1000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tusj Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hva kommer det av at du skal selge dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA4TQ Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Har byttet til annen eksosmanifold og større turbo, da er det ikke plass til varmeskjoldet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 ER DET SOLGT ? jeg er VELDIG intresert ! ring meg på 97570076 om du har den ennda!! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Åssen er det med luftmengde målern ? skal den monterast på filteret ? kjøpte et anna filter får 1 år siden, men da passet ikke målern på! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA4TQ Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Massemåleren monteres fast i varmeskjoldet og filtret skrues fast på måleren (dia. Ø 70mm). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Ok! så da passer den på min bil da ? den er jo helt orginal! er bare en liten mtm chip! men om den passer på 96 modellen min så er det bare RINGE! så blir vi enige om priis og frakt! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 SOLGT TIL MEG! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Fikk du sendt filteret igår ? hvor lang tid tar det før jeg får det ? Gler meg litt til "grommere" lyd =) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Tror du har glemt og sende det lille røret der luftmassemålaren skal inn på! viss det ikke står på BILEN da..bilen er på NAF test nå så jeg får ikke kike på det nå men..er det du som har glemt og sende alt, eller er det bare jeg som ikke tenker klart nok ? hehehe :D :D :D :D Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA4TQ Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Massemåleren består av ett rør som monteres fast i varmeskjoldet med to skruer. Litt av måleren vil da komme ut på innsiden av skjoldet og der festes filtret. Tenningsmodulen monteres i brakketen som vist på bilde og da stikker du kablene gjennom skjoldet og til massemåler, orginale gummibelg vil da passe i hullet på skjoldet. Du vil se hvordan dette skal gjøres når du har montert løs alt. GM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Ja, stemmer! fikk det til jeg! ..men jeg trodde det skulle bli litt mer "wrrrrroooom" lyd jeg! ..men det er jo bare en HØG psssssssssssssssssj lyd ! hehe..men ganske digg uansett da :) funker som faen =) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg