Gå til innhold

Audi 200 TQ 20V ifra Tromsø?

Ranger emnet

Finnovefinseth

Anbefalte innlegg

Solgte min gamle Audi 200 TQ 20v til en fyr i tromsø og lurer virkelig på om denne bilen lever enda?

Bilen var tunet av ES Tuning,sto et lite klistremerke i bakruta

Front200TQMedium-1.jpg

Bak200TQMedium-1.jpg

Bilen var ustyrt med Rs2 manifoldere,2,5" eksos,kkk26 turbo,dumpventil,kn filter,chippet osv

Alt gjort ifra ES tuning

Audi A4 1.9 TDI Avant S Line 2003

Husaberg FS 650e 2003

KTM SX 500 2006 2 stroke

Mine Cross sykler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett på http://www.vwaudi-club.no sine sider om medlemmers biler, men finner den ikke der. Hvis du husker navnet på han du solgte den til så er det litt enklere å lete. Er den ombygd forresten, UX skilt på en slik bil er litt "mistenksomt":)

hehe samme so he bygd om min sikkert då, han bygde no om bila på samleband so å sei

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett denne bilen i Tromsø. Lenge siden du solgte den hit? Ung kar, voksen kar du solgte til.

En ung kar så kan han X-UPsjefen "alkoHoland" ha tatt han for speeding eller så kan den ha blitt krølla rundt ei stolpe eller.no :rolleyes:

Jeg har en Org. 90/91 200 20v. Kjøpte den i Oslo september 2004, rett før siste Gatebiltreffet på Rudskogen :D

Ble litt kjøring på banen før jeg vendte nesa hjemover.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider