bolin Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Jeg har en 1fahrrad kondensator fra rf, koblet denne rett på anlegget og begynte å spille. Har hørt den egentlig skal lades først. Hva kan egentlig skje hvis man ikke gjør dette? For meg ser den ut til å fungere helt fint.. Siter Alpine - RF - Infinity - JL Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Det som kan oppstå når du putter den rett i bilen er at det gnistrer i det du kobler den til. Kan også skade kondensatoren, men vet ikke hvor mye som skal til før det skjer :) Fungerer det fint hos deg nå så trenger du ikke tenke noe mer på det. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolin Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Gnistra da jeg kobla den til ja, begynte ikke å grine av den grunn :p skal gnistre når man kobler anlegg, det er litt av sjarmen. neida. Takk for svar, da bryr jeg meg ikke mer om det. Får vurdere å lade den neste jeg kobler til. Siter Alpine - RF - Infinity - JL Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg