Truls99 Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Det står sikkert et sted, men jeg har ikke klart å finne det. Hvem eier og driver bilforumet.net? Er det en person, en gruppe personer eller et firma? Hvordan finansieres driften? Er det komersielle interesser som står bak, eller en "fritidssyssel"? Kunne vært greit å vite litt mer om historikk, bakgrunn eierskap m.m. Siter Volvo V70 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Er vel en kar sikkert som startet, det så har det blitt til et 'team'.. Men hvem som er hvem vet jeg ikke.. Og det koster jo litt penger å drive det. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Jeg vil tro marius startet BF, iallfall. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Vet hvertfall at minst et par av moderatorene virker som om de tjener fett på sponsorinntekter fra firmaer som er representert her - eller har planer om det - ettersom de tar "jobben" sin vanvittig seriøst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Virker som det er Haakon_A eller hva han kaller seg som eier sjappa. Iallefall han som tar alle avgjørelser og bestemmer virker det som. Er vel nesten enklere å spørre; "hvem får penga/sitter med domenerettighetene". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Jeg og Håkon driver BF! Og vi tjener ikkeno særlig på firmaer som er representert her! Endelig etter vi fikk opp Google ads har BF slutta og tape penger slik vi gjorde i ca 3 1/2år før vi fikk det :) Nå har vi endelig middler til ny raksere server og kan kjøre på med mere funksjoner til dere :) Og fortsette å vokse uten at det går utover hastigheten dere får. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Moderatorene jobber gratis her fordi dem vil og har lyst. dem har enda ikke høstet noen goder. Alt dere leser og hører om at noen av dem tjener fett stemmer ikke. det gjelder også Marius og meg. så var det avklart. hvordan forumet ble til skal vi legge ut en historie om når vi lanserer den nye siden vår. lanseringsdato for siden er ennå ukjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Jeg og Håkon driver BF! Og vi tjener ikkeno særlig på firmaer som er representert her! Endelig etter vi fikk opp Google ads har BF slutta og tape penger slik vi gjorde i ca 3 1/2år før vi fikk det :) Nice! Tjener dere mest på klikk, eller på visninger? Totalt sett altså, ikke per visning/klikk =) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Det er godt å høre at forumet er liv laga, da :) Når det er sagt, det spiller ingen rolle hvorvidt dere får betalt for visninger eller klikk på annonsene, fordi når de sniker seg inn overalt er det umulig å ikke bomklikke på dem innimellom! :D Apropos klikke, kanskje vi bør inngå en klikke-avtale, der alle klikker på annonsene innimellom for å dra inn penger til forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Bra at noen har tolmodighet til og holde istand som slikt som dette for noen kranglefanter som oss :) Tusen takk Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Apropos klikke, kanskje vi bør inngå en klikke-avtale, der alle klikker på annonsene innimellom for å dra inn penger til forumet? Hvis jeg husker riktig, er dette på en måte ulovlig. Husker ikke hvorfor, men annonsørene er visst ikke så glad for det. - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Vi tjener mest på at dere klikker på de annonsene dere syntes er aktuelle. Hvis det er noe interessant! Slik at faktisk den som vil bruke spenn på å annonsere faktisk får noe igjen for det :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Bra BF blei starta... fint sted for unge og ikke fult så unge å finne info og få hjelp til det vi trenger :) Takk skal dere ha !!! Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Er temmelig fornøyd selv med forumet. dette forumet har definitivt samlet bilnorge, vi har akkurat runda 25000 medlemmer og det øker fra dag til dag. i år har det registrert seg ca 9000 nye medlemmer. all statistikk for 2006 er det dobbelte i forhold til 2005. da med tanke på antall registreringer, anntall sidevisninger, antall tråder og antall poster. Regner med at 2007 kommer til å bli et enda bedre år. Kanskje kommer snøen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Bilforumet er uten tvil ett bra initiativ, selv om det til tider har foregått svært høylytte krangler her, men med tanke på antall medlemmer er vel det umulig å unngå likevel.. Alt i alt har vel de fleste glede av å lese og skrive på forumet :) Om noen tjener penger på det i tillegg driter jeg en lang marsj i :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg