Gå til innhold

Hvem eier bilforumet.net?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hmmm.. Hva betyr så dette kryptiske utsagnet? Care to elaborate?

Bare vær forsiktig ved en evt oppgradering, har vært vitne til store datatap og masse krøll på andre forum som har flere hundretusen medlemmer.

Tenker på alle prosjekttrådene og all den verdifulle infoen som er samlet opp på forumet..

Men venter i spenning på mer info, er en stor fan av BF, stå på

Alt er nesten ferdig :) Så det kommer ikke til å bli noe problem. Er over de kritiske fasene nå ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forumet er flott! Er største syslen jeg har når jeg sitter på jobb... går iallefall 4-5 timer dagen til kosing hær på jobb.....

Dere 2 som starta forumet er flotte gyndere (vet ikke hvordan man skriver den bokstaven i ordet) og jeg håper at dere iallefall i framtiden vil kunne tjene penger på siden!

Synes det er rart dere ikke gjør det allerede. en kompis av meg eier en stor trenings side der han tar 6000 uka pr anonnse så ser ikke helt at ikke dere kan ta noe lignende for bilde anonnser.....

Så noe i går om at det skal komme noe bilforumet 2.0 Noen som bil utdype hva dette innebærer? håper ikke det betyr at dere har gått bort i fra v bulletin?

Mvh Emil

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet er flott! Er største syslen jeg har når jeg sitter på jobb... går iallefall 4-5 timer dagen til kosing hær på jobb.....

Dere 2 som starta forumet er flotte gyndere (vet ikke hvordan man skriver den bokstaven i ordet) og jeg håper at dere iallefall i framtiden vil kunne tjene penger på siden!

Synes det er rart dere ikke gjør det allerede. en kompis av meg eier en stor trenings side der han tar 6000 uka pr anonnse så ser ikke helt at ikke dere kan ta noe lignende for bilde anonnser.....

Så noe i går om at det skal komme noe bilforumet 2.0 Noen som bil utdype hva dette innebærer? håper ikke det betyr at dere har gått bort i fra v bulletin?

Mvh Emil

Beholder forumet slik du bruker det i dag. Det blir litt andre farger og en rekke tileggsfunksjoner som jeg ikke føler for å nevne enda. :)

Alt i alt så kommer det rett og slett være mere å lese på forumet :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider