Håkon A Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 vil alltid være høylytte diskusjoner og krangling på så store forum. så lenge det ikke bryter ut krig, så må vi bare leve med det. Men sikkert en i FN som er bilinteressert også om det må til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LanesRazor Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Bilforumet synes jeg er ei flott side som man kan finne ut av det meste hvis man har problemer med bilen sin.. men jeg plages med å få lagt inn bilder her.. hvordan skal man gjøre det? Takker for svar :) Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hva med å se på tråden som er klistret på denne siden her? Ligger like over denne tråden her nå faktisk. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 evt se på signaturen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Jeg er avhengig av bilforumet :D Og er enig med en oppi her; driter langt i om noen skulle tjent noen kroner på det. Det er jo gratis for oss medlemmer, og bare det står det sinnsykt med respekt av! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Jeg er avhengig av bilforumet :DOg er enig med en oppi her; driter langt i om noen skulle tjent noen kroner på det. Det er jo gratis for oss medlemmer, og bare det står det sinnsykt med respekt av! kunne ikke vært mye mer enig der!! vanedannende å sitte her(ikke negativt ment ;) ) Knall til dere som holder det gående!:win :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ja denna sida er pokker meg genial.. er innom mange ganger daglig, og har fått mye nytte av forumet as :D :respect sier jeg bare! *tar av seg hatten* Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 <a href="http://www.aboutus.org/bilforumet.net">AboutUs: bilforumet.net</a> Registration Service Provided By: Enterweb AS Contact: post@enterweb.no Visit: http://www.enterweb.no Domain name: bilforumet.net Registrant Contact: Heier Consulting co Basehost WS Ltd Domain Registry Department (registry@1-name.com) +47.22201616 Fax: +47.22201617 Boks 6988 St Olavsplass Oslo, NO-0130 NO Administrative Contact: Enterweb AS Registry Department (post@enterweb.no) +47.40003347 Fax: +47.38148061 Hånesveien 61 Kristiansand, NO-4635 NO Technical Contact: Enterweb AS Registry Department (post@enterweb.no) +47.40003347 Fax: +47.38148061 Hånesveien 61 Kristiansand, NO-4635 NO Status: Locked Name Servers: dns1.as39562.net dns2.as39562.net Creation date: 26 Feb 2002 10:44:22 Expiration date: 26 Feb 2010 10:44:22 Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 poenget med å legge det der ut er? Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 det var den riktige eierinformasjonen for bilforumet.net slik den er registrert og står per i dag. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ja bare å whoise siden det.. men forstod enda ikke poenget med å legge det ut. de har jo svart Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ja denna sida er pokker meg genial.. er innom mange ganger daglig, og har fått mye nytte av forumet as :D :respect sier jeg bare! *tar av seg hatten* Om et par uker ellerno bli den ca 100 x bedre :D Takk for all støtte ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Er vell heller ikke SÅ ille at et par personer tjener 5-600 kr i året på dette. Husk hvor lang tid de har drivd dette forumet med rent tap! Blir bra med den nye siden :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikk3l Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg registrerte meg for noen timer siden, og er godt fornøyd. Ny side hørtes knall ut! Jeg er har verken bil eller lappen, men er glad i å kjøre bil(øvelseskjøre+småturer alene på sommersnatten) og jeg finner forumet veldig inntresant så jeg blir nok å henge en del her. Her som alle andre forum gjør mod's og admins en god jobb! Eneste jeg vil pirke på er kjøp og salg delen, det virker som svindelprosenten er der. Dette er ikke mod/admins feil, men diverse brukere. Bra tiltak, stå på!:thumb Siter Forumtoiling e en egen rase datafolk! I mine poster motsier jeg meg selv, snakker i gåter og gjentar meg selv. Du er advart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Om et par uker ellerno bli den ca 100 x bedre :D Takk for all støtte ;) Hmmm.. Hva betyr så dette kryptiske utsagnet? Care to elaborate? Bare vær forsiktig ved en evt oppgradering, har vært vitne til store datatap og masse krøll på andre forum som har flere hundretusen medlemmer. Tenker på alle prosjekttrådene og all den verdifulle infoen som er samlet opp på forumet.. Men venter i spenning på mer info, er en stor fan av BF, stå på Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg