Gå til innhold

Politiradio??

Ranger emnet

bozzo

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har frekvenser for politiradio på østlandet?? Mjøs-distriktet helst da.. :)

Sitter her nå og hører at purken på hamar sjekker opp en gammel Saab 900 fra elverum hehe..

Noen som har frekvenser eller linker til frekvens-sider??:D

'95 Nissan 200sx S14

-----

x'85 Volvo 240 TIC :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg tenker liksom på frekvenser til politi/sykebil/brannvesen og frekvensene på AMK-kanalene..

Dette er langt fra samme frekvenser, da hver kommune har egen frekvens på hver ting..

Jeg har en liste på 54 A4-sider, men den er snart 1 ½ år gammel, så den er ikke til mye hjelp, da jeg tror at disse er "utgått" eller "best før xx.xx.xxxx"..

Det er jo ikke noe liv på noen av disse kanalene som jeg har på den lista.. :)

'95 Nissan 200sx S14

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inget dårlig humør her veit du.. Klarer ikke være sur så seint på natta...

Det er ikke det at det er så jævlig artig å høre på, er bare å høre hva som skjer rundt omkring, mens jeg sitter på diverse forums og skriver litt, ikke noe spesielt annet..

Og kjekt å ha som du sier, hvis man driver med aktivitet som onkel blå ikke liker så godt.. :D

'95 Nissan 200sx S14

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bozzo @ jetta

Det er ikke det at det er så jævlig artig å høre på, er bare å høre hva som skjer rundt omkring, mens jeg sitter på diverse forums og skriver litt, ikke noe spesielt annet..

Og kjekt å ha som du sier, hvis man driver med aktivitet som onkel blå ikke liker så godt.. :D

Har man en scanner som går litt høyt så kan man jo også høre på telefonsamtaler (trådløst/nmt) .. Har jeg hørt snakk om .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider