Gå til innhold

Av og til er englene for nære.

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

kjempe fin tråd ja hans :) får håpe denne tråden slipper moralist hets fra en viss landhalvdel.

Men det er skummelt, undervurderte hvor glatt det var for for uker siden, skulle til tromsø, og fikk sleng i en veldig slakk sving i 80, deretter 3-4 kontra. Er bare sjeleglad jeg klarte og rette den opp, det tror jeg ikke jeg hadde klart vist jeg ikke hadde leke kjørt da jeg fikk lappen.

Man rekker ikke å tenke, men bare handler etter instink. Etterpå så svirrer tankene i hodet om hva som kunne ha skjedd osv, spess vist det er andres menneskeliv i bildet

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for masse fine tilbakemeldinger,meningen med tråden var ikke å få ned råkjøringen til norges befolkning,men at jeg som ung gutt ikke skal kjøre slikt når jeg endelig får lappen og har frie tøyler.

Men motiverer denne tråden råkjørere,så er det enda bra,jeg vil ikke fortsette å se dødsulykker på norske veier,og med årene så har det vært en dramatisk økning på dødsfall i trafikken.

Og som en hilsen,kjør forsiktig alle sammen i vinternorge,og vil du leke,lek ansvarlig. :)

Postcar: Sjåføren ville helst ikke ha bildene ut på nettet,men er ikke så mye,kun en bil som ligger på taket i en grøft,med avrevet frontfanger og noen bulker i taket (synlige skader iallefall)..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for masse fine tilbakemeldinger,meningen med tråden var ikke å få ned råkjøringen til norges befolkning,men at jeg som ung gutt ikke skal kjøre slikt når jeg endelig får lappen og har frie tøyler.

Men motiverer denne tråden råkjørere,så er det enda bra,jeg vil ikke fortsette å se dødsulykker på norske veier,og med årene så har det vært en dramatisk økning på dødsfall i trafikken.

Du burde gasse/sladde litt når du får lappen da, beste måten å lære seg bilfysikk. De kunnskapene kan komme godt med den dagen du får sladd i Avensisen med kjerring og unger. Det er det eneste positive med vinter og snø, som regel går det greit hvis man skulle havne i grøfta, noe du er bevis på.

Og jeg må nesten korrigere litt, dødsulykkene går stabilt nedover år for år. Ikke la VG hjernevaske deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråd dette Hansy... noe å tenke på for alle og enhver (inkludert meg selv) nå som vinteren er rundt hjørnet borti gaten en plass. Glad for at det gikk såpass bra med alle som var involvert!

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider