bad-mojo Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Holder for tiden på med ei gammel boble. Motoren som står i nå er ein 1680ccm med ca 75-80 hk (orginalt var det 25) Når økonomien kommer i orden (kan ta litt tid :( ) så blir det ein 2.3 liter luftkjølt med rundt 200 suge hester. Det som er gjort med bilen: -Skiftet motor -Fjernet alt av interiør. Satt in 2 stoler -Senket (2 mann må løfte forran for å få jekk under) -Motoren er som sagt ein 1680 med 2 dobble weber 36 Bildene er tatt av Low-Rider her på forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 feeit boble:D Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Takk :) Gleder meg til å få den på veien ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Pen boble! kjøpt de T-barsa på hotshop? Pris?:P :hailvw: Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 T-barsa er noe som stod på når eg kjøpte den.. Litt rust på di, så blir nok enten pussa opp eller handla inn nye rustfrie eller alu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 j0ss fatt motoren i nuh? den var motorl0s sist jeg saa den :p lenge til du faar den paa veien naa? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Motoren har stått i ein stund den nå :) Hadde eg hatt råd så hadde den vert på veien i løpet av 1 uke :) Desverre er eg under aetat for tiden og dei er noen rotekopper uten like.. So eta on a road near U: Unknown :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 911 motor: Du må forlenge bilen pga at porche motor og gir er noen cm lenger en i bobla. Subarumotor: Må stresse med adapterplater å sånt.. Desuten kler denne bilen ein good gammel vw motor med dobble gassere :) Vist eg først skal sette inn ein motor fra ein anna bil så blir det nok ein 13b wankel fra mazda i steden :) Men det får bli i ein anna bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 ska sei... Der va den o ute på nettet. hehe. har sett lite te deg for tiå Eilert. Må få komma å sjå på gliset ditt ein dag. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Er det en 54mod. eller har du bare bygd den om? Jeg har et tak fra 52 liggende, planen var å bygge om ei boble en gang men det ser dårlig ut:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Har ikkje dobbelsjekka rammenr enda, men både topp og bunn skal vere fra 54 Glofy: Sender deg ein melding på msn neste gang eg ser deg online eg med tlf nr mitt.. Så ordner me nok opp i det skal du sjå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aGor Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Fin boble du har fått tak i ;) Hva har du tenkt til å gjøre med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Skal beholde samme farge, dekor og felger. Når eg får råd skal girkasse, bremser og motor byttes til motor nevnt i første post.. Samtidig som det skal inn så skal det og inn bur, med mindre det kommer før :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford.Pow Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Dette er en fin boble! Har en boble selv, men som er mye mer rusten, er nå under restaurering. Denne så særdeles pen ut! De er fine disse modellene her. Ser du kjører med t-bars foran. men det er ikke noe bak.. Det kommer vel t-bars der og!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low-rider Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Om dette er en fin boble er ikke et spørsmål engang :P T-barsa sto som han nevte tidligere på når han kjøpte bilen, men de er litt små rusta, så som han sa blir d nok nye rustfrie eller alu eller så blir de pusset opp! Du ser jo at det er hull til dem der bak og, så de er nok bare tatt av, men han skal nok ha T-bars bak ;) Bildene ble bare tatt i hui og hast, da folkene som hadde nøkkel skulle gå med engang... Men det blir nok flere og bedre bilder senere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg