Gå til innhold

Omega 87, Evo turbo?

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I går demonterte jeg hele eksos annlegget, Og begynnte og bygge meg eksos, Rør hadde jeg så eneste utgiftene ble Lyddempern som bare kostet 325 kr på Torsov, ja det er simons,

Så målte jeg opp og sveiset og kappet det til, Og lyden ble helt Konge !!MÅ HØRES!!!Bor du i SKI rundt der, har du sikkert hørt meg hehe,

et bilde av eksos annlegget ferdigt sveise og kappet å målt opp.

Brukte litt over 4 timer på det, Og har begynnt og få sikklig teken på Biltema sveiseapperatet, (det fungerer helt greit ,hvis man ikke gir, og lærer seg det ...!

754cdd7b2fd151298614e4ea5e4a63f0.jpg?ts=1177780316

Skulle gjerne lagt ut en film av lyden av det eksos annlegget , jeg ble veldigt fornøyd med lyden!Høres ut som litt av en værsting!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut og misshandle nå :) hehe

Men du må komme og møte meg snart og høre på den lyden!!Den er litt skarpere en guppe N bil med 8 webbere, med ferrai ...minner litt om en helt vild ferrari ...kødder ikke,!

Haha, greit. Sender deg en sms på den shpaa mobilen din når jeg er i ski:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo, hellakering og evo 500 fanger foran :) må si selv denne bilen begynner og bli grom hehe

Lakken er av typen Svart lastebil lakk, men kjempe fin glan i denne forhold til den andre..nå ble det go fint hehe og fanger kommer til og bli fet, turboen og grenrøret er fra et wag td produkt, skal vel se om jeg får puttet i dette snart.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider