Gå til innhold

Omega 87, Evo turbo?

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har drivet på i hele dag og sveiset diffen sammen,

Sveiset dritten sammen , med biltema apperatet som ikke er sterkt nok. Helte på ny olje, og rygget fram og tilbake, og tok en liten burn for og se om det holdt, begynnte og spinne på et hjul. okey dette holder ikke lenge og slapp clutchen litt fortere en vanligt og så hadde jeg ikke mere sving på hjula. det holdt i ca. 2 min!

Biltema apperatet er ikke sterkt nok, og jeg sveiset mye !!!!!!!!

5 timer arbeid i dass!!

Og møkkete som faen ble jeg også, og sliten uff, nå vurderer jeg høggern STERKT, hveit ikke om jeg gidder og kjøpe ny diff til den.!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke på det, gir deg beskjed om noen dager, (PS, du veit du må skifte Bakaksel på den?)Eller få noen til og sveise ortlig sperre på den bak, med et Orntligt sveiseapperat.

Ellers så snurrer den kjempeflott! :) Men kjøper du den må du love at du herjer den i stykker i vinter?:titties: Og du må betale Årsavifta på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke på det, gir deg beskjed om noen dager, (PS, du veit du må skifte Bakaksel på den?)Eller få noen til og sveise ortlig sperre på den bak, med et Orntligt sveiseapperat.

Ellers så snurrer den kjempeflott! :) Men kjøper du den må du love at du herjer den i stykker i vinter?:titties: Og du må betale Årsavifta på den..

Ja,veit det.. Men det er vel ikke såå vanskelig og skaffe?

Og ja, den skal DØ i vinter:D hahaha

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være muligt, men uansett, skal kjøpe meg ny bil i dag kansje, og derfor selges denne herligheten , uten disse felgene for 2000kr, eller høyere bud innen søndag, så hvis folk hvil ha rustfri omega ,som går bra og har skilter og masse slikt, er det bare og by, bilen er ikke fin i lakken haha! men det er jo bare og slipe vekk. defekt diff ,,sveis det sammen eller bytt diff (ikke store jobben ) jeg er lat og gidder ikke.!

6d21251467c8f153f6b8e010d5d682f0.jpg?ts=1180623897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

se på denna herligheten:blunk:

show_image_stream.php?bid=71581464&dx=588&dy=443

men så skjedde detta:( diffen røyk igjen, sæthern skulle prøve å burne når vi sto i kø og da smalt det he he . bilen har stått parkert en uke nå, og da har det vært noen dritt unger å gjort hærverk på den så nå blir den hogga:)

Se så glad han er da han fikk prøve den gule vesten sin he he

show_image_stream.php?bid=71581457&dx=588&dy=443

Lenke til kommentar
Del på andre sider