Gå til innhold

Omega 87, Evo turbo?

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 3 months later...

Har en kamerat som har en c30se 24v som har gått 320 000km . kjører som faen med den, går som en klokke fortsatt. disse motorene kan gå laaaaaaaaangt ganske enkel teknologi, Men kommer jo helt ann på at man ta vare på de, reg kjede er som sagt en svaket, bytt det gjerne før 200 000. billigere og bytte topp og alt det andre som går til helvete, stemplene er svake, men eller så er den en fin motor med godt drag i!

PS, har hørt om 24v som har rulla lengre en 300 000, ble sagt på opel forumet at disse er fitt for fight 600 000- 800 000km

MEN kommer jo helt ann på hva du gjør til det selv,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe 6 - 800 000 det må vere taxi ;) er flink med og sjekke olje og sånt på den men berre lurte på om det var verdt og legge ut masse penger på den om de ikkje holdt så lenge.. lurer på turbo til den og men da bles eg den med en gang.. :P skulle og hatt reg kjede på min veit du kor eg får tak i det? gått 185 000 ca.. hører lit lyder fra det og sikkert like før det ryker!

Grøftekanten lakk og rally!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe 6 - 800 000 det må vere taxi ;) er flink med og sjekke olje og sånt på den men berre lurte på om det var verdt og legge ut masse penger på den om de ikkje holdt så lenge.. lurer på turbo til den og men da bles eg den med en gang.. :P skulle og hatt reg kjede på min veit du kor eg får tak i det? gått 185 000 ca.. hører lit lyder fra det og sikkert like før det ryker!

Legge penger i den ja :) Se på meg, I går natt satt jeg og pratet med magnus på Protrim å utarbeidet en plan for min 24v som skal inn i senatoren, jeg gikk for den "billige" løsningen, pga jeg har ikke råd og få den holdbar til 600hk enda, så da begynner jeg enkelt, satser på rundt 550hk -400hk .Dta datasprut,dyser,sikklige grenrør, t4-t3 turbo,Forsterka reg kjede, ståltoppakning, Og wiesco stempler osv, dette havner tett oppunder 60 tusen, jeg skal hvertfall satse på den.:pepsi:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider