Gå til innhold

Omega 87, Evo turbo?

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Vel, den regelmessige vasken forsvant denne vinteren... Er ikke så ille som jeg først trodde, heldigvis! kun overflate så om jeg tar det pent så er det bare å stålplaste litt også hellakke. trodde jeg måtte ha ny dør selv.

Foringa i bagasjen, er det bare å nappe ut eller må man ha nye fester da? Var sånne naglelignende plastdingser der, orket ikke starte på det...

Ja, skjønte ikke helt hvorfor du solgte V6'ern...

foringa sitter i klips, bare napper de av, så siter den i litt lim eller noe, eller så er det bare og dra av, ødelegger du foringa de kan du få av meg :) har alt :)

Solgte V6 pga økonomiske vedrørende LET prosjektet mitt,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg satt inn basskasse og forsterker, må ha litt lyd i bilen til skjærtorsdag, Og jeg har fått lakkert spoilern og montert, her er litt bilder av den søte bilen ;)

I dag skrudde jeg også to skruer inn i spoilern på hver side så det ikke ser ut som måkevinger, ble mye bedre en hvordan det ser ut på bildet,

61cff775f52978b7564f0149fefc6193.jpg

53d142c286ffb7fb382863ca530adc1e.jpg

1ebf87542acb244f1cfd194d174bca73.jpg

4023ad59e449979bbf8f19d59893ef66.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17tum kommer på i morgen, og mer lakk trenger den ikke, fargen er blodharry og det passer gammle omegan,,

Hvis du har sett gammle tyske jagerfly ,,luftwaffe vettu, slike dekorer og tysk flag osv, tror jeg hadde bli ortligt tøfft på den, sammen med keskin felga jeg har ..og en kjempe senk i nesa og orginal høy i ræva,,,,!driver og sveiser i sammen tårna på B' nå , kan ta et bilde av hvordan spoilern ble når jeg fikk den ned ,,,det bildet der oppe med vinga ser ikke ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du råne på torsdag a?

Hørt at normenn blir kasta ut av strømstad..

vi skulle bli kasta ut i fjor også , men det var ingen som kom og gjorde noen ting...

Tenker meg at vi kjører nedover mot svinern , og kjøper litt greier, så kjører vi rundt omkring, så tar vi inn på motell , så blir det fylle tur i strømstad..altid like gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så bilen i kolonna i Strømstad idag:D

Lekker finish på lakkeringa ass:D Dessuten så du litt drita ut!haha

HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:partyon:

Jeg så deg ikke,,hvor så du meg? satt jeg på taket??eller når så du meg???

Var en smule beruset ja, glad for at jeg ikke kjørte!!

Kom akkurat hjem fra elmia Bilsport messen i sverige ,,mye fett der.. Ikke noe prob, med omegan, går som en klokke! tok en liten burnout med den i strømstad ..så måtte legge om litt dekk :)

Omegan 2.0 har faen meg gått 320 000km,,bruker ikke en dråpe olje, går som et skudd, faen meg imponert over den bilen, kjørte totalt 154 mil med den til sammen med alt over torsdag til søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:partyon:

Jeg så deg ikke,,hvor så du meg? satt jeg på taket??eller når så du meg???

Var en smule beruset ja, glad for at jeg ikke kjørte!!

Kom akkurat hjem fra elmia Bilsport messen i sverige ,,mye fett der.. Ikke noe prob, med omegan, går som en klokke! tok en liten burnout med den i strømstad ..så måtte legge om litt dekk :)

Omegan 2.0 har faen meg gått 320 000km,,bruker ikke en dråpe olje, går som et skudd, faen meg imponert over den bilen, kjørte totalt 154 mil med den til sammen med alt over torsdag til søndag!

Hehe, i kolonnen. Akkurat når dere over brua. I 2tiden tror jeg. Du kjørte ikke da, men satt ved siden av og halvsov med Mafia solbriller:partyon:

Jeg gikk på mine bein, parkerte ved polet siden kolonna gikk så treigt.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider