Gå til innhold

Omega 87, Evo turbo?

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Hehe, i kolonnen. Akkurat når dere over brua. I 2tiden tror jeg. Du kjørte ikke da, men satt ved siden av og halvsov med Mafia solbriller:partyon:

Jeg gikk på mine bein, parkerte ved polet siden kolonna gikk så treigt.

Ok , ja fikk en voldsom hodepine da,,men fikk 2 tabletter av en ambulanse og festen var i gang etter det :)

Du var ikke på flaska?

ja da fikk du ikke med deg de 4 svenske blondiene jeg klarte og lokke med meg inn i omegan da hehe :) har 9 røykehull merker i taket etter de horene, men fikk rotet med noen av de da, så gikk de, etter de hadde fått noen sigg og bøffa et par pils..hehe men men it all goood ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok , ja fikk en voldsom hodepine da,,men fikk 2 tabletter av en ambulanse og festen var i gang etter det :)

Du var ikke på flaska?

ja da fikk du ikke med deg de 4 svenske blondiene jeg klarte og lokke med meg inn i omegan da hehe :) har 9 røykehull merker i taket etter de horene, men fikk rotet med noen av de da, så gikk de, etter de hadde fått noen sigg og bøffa et par pils..hehe men men it all goood ;)

Haha, nei jeg kjørte jeg. Så drakk ikke.

4 damer ja, ikke dårlig. Med den bilen så er vel ikke det noen overaskelse:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har fixa omegan nå. rister ikke lengre eller noen ting, nå er den faktisk ganske go og kjøre, fikk den opp i 220km på speedon hehe, kvikk gammel kær er den også. ja uff du driver og spinner opp grusen og gresset på festinga hehe! var gøy da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt dumt ut å løpe ut i vien for å få autgraf, var jo tross alt på jobb :)

Men din omega var det første som slo meg

hehe ;)

Bilen er litt av en perle. jobbet du på kebab king var der og kjøpte en kebab som smakte drit. faen kan jo ikke lage kebeb i tønsberg/tjøme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey ja plastic politi er jo bedre ;) skal ikke si noe selv, har jobbet som vekter på mange store konserter, mutley crue og REM , U2..ja det blir endel store navn :) Husker jeg sto vakt inne på rådhusplassen, så gikk Sandra lyng haugen forbi meg, og så på meg å smilte, jeg smilte tilbake og ble flau som faen, rødma i hele trynet haha, uff en deilig jente er henne i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider