Gå til innhold

Hvor mange av dere har lappen

Ranger emnet

RS2

Hvor mange har lappen  

84 stemmer

1. 1. Hvor mange har lappen

• Har
      69
    • Hadde
      1
    • Snart igjen
      2
    • Har ikke
      12

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eirik, vi har vel alle hatt vår dose med flaks da, ikke stoppa, og ikke smellt enda. (du har jo noen år mer enn meg, men jeg er jo over værste kneika da..) Rart det holdt første vintern med fersk lapp og RWD.. hihi

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er vel å innse med engang at man ikke nødvendigvis er en supersjåfør selv om man har en kjapp bil.

Og å huske på at det er en tid og et sted for alt.

Ikke nødvendig å race med alle som kjører forbi og sjekker bilen din på E18.. :D

Jeg får kjørt fra meg på bane, er på 5-10 banekjøringer hver sommer og gjerne et par om vinteren og..

Men det blir jo litt grisekjøring på veien og, men jeg innbiller meg at det ikke blir så mye.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kl A siden 15/06-00

kl B siden 20/06-95

kl C siden 5/4-00

Ingen fartsbot (å det er ikke min feil! :) ) En kollisjon etter 2 mnd! ;)

Ingen etter dette da om ikke annet :D Ca 300K Km i bil tenker jeg..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har da hatt lappen siden 27/11-01 (Helli dag) :)

jeg var da 18... og jeg fikk lappen før HiiP som da var 22 ! hihi :cool: *mobbe*

PS. dette er ikke dritt slenging.... det er vennelig mobbing ! :)

jeg har 1 "bulking" av bil på samvittigheten. det ironiske var at jeg bulka med en båt hjemme i vår egen hage ! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

HÆ??? her mista du meg.... Prater om du a????

:D :D :D ;)

Han må ha skrevet feil!! Det riktige er nok:

HELT nødvendig å race med alle som kjører forbi og sjekker bilen din på E18.. :D :D :D :D :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. enda godt.. begynnte virkelig å lure her nå... om det var en kryptisk beskjed eller noe... skjønnte ihvertfall ikke bæret... :D

hehe

Står selv for 40 pilz på julebordet for ett par år siden... 69 i 60 tror jeg det var..

ellers har vi en lyktestolpe på samvittigheten.. tok lyktestolpen på høyre side av veien etter en høyre sving med venstre forskjerm... og venstre bakhjul i fortauskanten...

ellers var det ett rådyr som absolutt skulle krysse veien så nærme bilen han klarte.. .dvs litt for nærme ..

også har jeg minst 100.000 insekter på samvittigheten.. og sikkert en og annen fugl, frosk, mus og padde.. :D

Klasse A1 fikk jeg i oct 95, og A2 i sept 97... (eller omvendt.. )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe har glemt et par ting jeg når man først er inne på det. Bulking har vært ganske flink der :)

Først så var det mamma sin. En som ikke overgoldt vikeplikt. Høyre hjørne foran.

Så var det av veien med mamma sin. Ikke spør hvordan jeg klarte det men fart tror jeg hjalp til :)

Så mamma sin igjen Rundkjøring. Jeg var først :)

Så var det min egen BMW. Trekk bak dust bak rattet og snø eller hva Silverboy??

Så var det Passaten her var jeg også ført i rundkjøringen

Så var det en Focus den ville ikke opp på midtrabaten hehe :)

det var det nå skal jeg ikke bulke mer

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt lappen på bil siden 10/2-1998 og hatt lappen på lett MC siden 11/07-96, sort belte i parkeringsbøter, og kun forelegg for kjøring uten kjennemerke forran utafor Moss, etter å ha kjørt Oslo-Venezia og 2-3 uker rundt i italia uten problemer. (Jævla festen i moss.. hehe)

6 spurver, 1 måke, par mus, et samlepostkassestativ på samvittigheten...

I tillegg, kjørt rævkjørt en vento i kø nedi by`n høsten 98, surfa i 40km/t på asfalten i dongeribukse og skinnjakke, grøfta med en gammal rekord med prøveskilter (les. postkassehitstoria, påsken 2002, hadeland)

Holdt avstand - vi ruller - Follogutta

Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT

83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil)

--- follo.vwaudi-club.no ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lappen januar -99...og har hatt den siden...

- Et stk forenklet forelegg for 82 i 70 sonen

- Et stk for kjoring over skravert felt/for fort/buss og taxi felt

Skadeliste:

- En liten jente med speilet samme dag som jeg fikk lappen

- En svensk sykklist som syklet pa meg i Oslo sentrum.

- En jogger som jogget mot kjoreretningen i en rundkjoring!!!

- En syklist som la seg inntil meg i en rundkjoring utenfor det ytterste feltet, og skulle rett frem!

- 3 stk duer

- 1 katt

- 1 trost (Rett i cooleren)

- 1 Grevling

- 1 raadyr i 80 km/t i Sverige (Van m/kufanger= most bambi)

Til tross for dette har jeg aldri fatt en bulk eller ripe i bilen...men mener likevel det burde vaert skuddpremie pa syklister utenfor sykkelsti og fortau!

Lenke til kommentar
Del på andre sider