Gå til innhold

Hvor mange av dere har lappen

Ranger emnet

RS2

Hvor mange har lappen  

84 stemmer

1. 1. Hvor mange har lappen

• Har
      69
    • Hadde
      1
    • Snart igjen
      2
    • Har ikke
      12

Anbefalte innlegg

Har hatt klasse B siden 15.06.1999 (5 dager etter dagen), håper på å snart utvide med en "E". (spennende, ikke sant? hehe!)

Bulkekarriere:

* Under øvelseskjøring klarte jeg å rygge den da splitter nye bilen til moder'n inni den gamle holken til fattern. Selvfølgelig ble det da bulk i den nye mens det ikke var et merke på den gamle.

* Så gikk det bra ganske lenge, helt til jeg skulle kjøre en dag det var sporete om vinteren, over en bakketopp ble det snurr som stoppet halvveis uti grøfta med det resultatet at en baklykt knuste og bakskjermen fikk en bulk. Betalte av egen lomme og fikk det fikset for 4000,-

* 2 dager senere prøvekjørte jeg en ny A6 og klarer omtrent samme kunststykke, bortsett fra at jeg da stopper 1.5 cm (!!) unna stolpen til et skilt, slik at det ikke blir så mye som en ripe i bilen. Den måtte riktignok trekkes opp av en traktor..

* I fjor høst klarte jeg å rygge bilen til fattern inni et tre på plenen her slik at baklykta knuste og skjermen fikk en liten bulk. Måtte som vanlig betale reparasjonen selv, men det ble ikke særlig dyrt.

* I vinter klarte jeg å dra i stykker en plastikkstøtfanger på en issvull da det var -30 og plastikken var helt sprø. Den er reparert selv og det ble ganske bra, utrolig nok.. :-)

Ikke så verst egentlig, i løpet av nesten 200000 km og alt for mye råkjøring, aldri noen større skader... :-)

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, da gikk det hardt ut over materiellet, men heldigvis var det jo ikke jeg som måtte betale uansett, og det var bare en fordel at det røk, for da var det mindre å gjøre!

Ellers gikk det jo med en ZF 4HP250 girkasse, en del slanger, en del dyre elektronikkbokser, et maskingevær, noen bokser trøndersodd ble overkjørt + en del annet, samtidig som en campingvogn holdt på å bli spiddet en sen natt oppi bushen..

Og så myyyyye annet som jeg ikke gidder å skrive engang.. *mimre mimre*:D

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VF Leo selv her og har 1 busskur, 135m autovern, 4 telestolper, 1 NM 116, 1 lagstelt, 1 Mazda 616 og 1 stort sår i garasjestolpen til tropp 1 på Bardufoss.Klarte også å kjøre av høyre framskjerm og knuse tårnlåsen ved manøvrering i tett skog.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lappen siden 4.mai 99... var på sesjon på 18årsdagen min (den 3.)... usj!

siden da har jeg vel bulket en framskjerm/knust lykt (kjørte inn i sida på en fyr som plutselig ville svinge over veien rett framfor meg (han stod stille på venstre side av veien da jeg kom kjørende))... ;)

bulket bakskjerm en gang det var litt for glatt,og jeg hadde litt for lite pigger i bakdekka mine :D

åsså har jeg vel vraket en kompis sin Mercedes 280 (nylakkert med blå-lilla kameleon)... traff et stoort tre med høyre side av bilen...han som satt på høyre side bak knakk faktisk nakken :( men,han er rimelig sprek igjen nå...... men,fikk ikke noe skyld i det...gidder ikke forklare.. eller..fikk 4000 i bot for 1 overlast + 1 "reservehjul"....

har blitt tatt bare EN gang i fartskontroll,faktisk...! *bank i bordet*... 80 i 60-sone... 1900 kr...+ 1 parkeringsbot på 500..

den siste uka har jeg merkelig nok kjørt på 2 fugler (trost,tror jeg)...(den ene i 180...det smalt!)...har ikke hatt noe kontakt med dyr,før dette.... ;)

(naturligvis vært et par ganger i grøfta på vinters tid,men det teller vel ikke?) ;)

/Tomas G

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den dagen etter jeg ble 18. Siden jeg hadde bursdag en søndag. Den store dagen var 13/11-95. Dunket en gang (ikke med min bil, ikke min feil.) Subsidiert julebord tre ganger. 0,1km/t fra å miste den.:rolleyes:

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt lappen siden 19.1 2000 (uten og miste den,av en eller annen merkelig grunn)

kjørte i sia på en fiesta (heldig vis ingen som så det)

tok hele sia på caravellen til far

knuste speilet mot en gjerde stolpe

kjørte på en corsa bakfra

drept en elg

kjørt på rådyr (dreit i og si fra,hadde 140 i 60 sonen)

drept et par fugler

drept et pigsvin

stikki av fra poli10 når jeg kom litt forbi de 2 ganger , de tørte ikke og holde følge i 40 sonen hehe

4parkeringsbøter

130kmt i 60 sonen (fra gatebil på våler,kom så fort at de ikke rakk og skyte meg med laseren) fikk kun advarsel.

127km/t i 90 sonen (takk faen for at jeg kjente poli10mannen)4000kr i bot

91km/ i 80 sonen 3 serdeles stygge forbikjøringer uten skilt,blå parklys+ dagen derpå fylla men klarte og lure meg unna der oxo. 3000kr i bot

tatt for grise kjøring i ski men en bmw 323cab uten skilter skulle mistet lappen pga vitneutsagn,men klarte og snike meg unna der oxo

rygget på et tre

kjørt i veggen i et p-hus

tok sia på audien i garasje stolpen hjemme

Tror jeg skulle fått med meg det meste nå!!

96mod audi S6 4,2

00mod audi a4 1,9 tdi quattro S edition

85mod golf 2 div mod

HOLD AVSTAND-BARN LEKER!

FOLLOGUTTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje det første som slo meg også ja.. :mad:

Håper jeg aldri møter deg på veien seth!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt lappen siden 28.09.01 4 dager Senere fikk jeg et fare skilt får skiløper på samvittigheten... hva faen gjorde det skiltet der i starten av oktober....

Et styk drivaksel og nedre bære bru på bilen min, da det var blank is og jeg skulle stifte nærmere bekjent skap med en fortauskant... ingen bøter og lappen ligger godt i lomma ennå....

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider