Gå til innhold

Honda Civic prosjekt (Hertz, dynaBel..)

Ranger emnet

Titus

Anbefalte innlegg

Dette ble jo veldig bra. Virkelig gode komponenter også ser jeg;) Kjører samme selv, samme mellomtone og samme midbass men med 4x6.5" midbasser. Og jeg bruker bare HT25 diskanten foreløbig, men får se om jeg skifter ut til Space 1. Likte dørene dine veldig bra:) Mitt er koblet opp på cd-spilleren bare enda, skal tese på forsterker til uka. Gleder meg, for jeg er allerede imponert..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blei sykt bra det der :) likte dørene skal gjøre det samme selv men må få tak i dørtrekk sånn at jeg slipper å stresse med å bli ferdig :) skal gjøe det i hele vinter serru blei litt stress sist så er ikke fornøyd.... hvor kjøpte du skaien eller skinnet eller hva det er :) strekkbart i 2 retninger eller og hve er prisen pr m2

Takker :D

Greit å få tak i ekstra dørtrekk ja, så har en mulighet til litt prøving og feiling... ;)

Vinylen er kjøpt ved Installbay og er strekkbart i to retninger. lurer på om det var ca 400,- pr meter. Er iallefall verdt pengene, første gangen trekte jeg med et som var strekkbart i en retning og det var litt vrient på disse dørtrekkene. Var noe enklere med det andre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo veldig bra. Virkelig gode komponenter også ser jeg;) Kjører samme selv, samme mellomtone og samme midbass men med 4x6.5" midbasser. Og jeg bruker bare HT25 diskanten foreløbig, men får se om jeg skifter ut til Space 1. Likte dørene dine veldig bra:) Mitt er koblet opp på cd-spilleren bare enda, skal tese på forsterker til uka. Gleder meg, for jeg er allerede imponert..

Takker :D

Blir nok mye bedre med forsterker skal du se, å så blir det enda bedre igjen når du har spilt det inn. Var veldig bra når jeg hadde montert det sammen, og så ble det bare bedre og bedre... ;)

Har ikke hørt noe serlig på HT25 diskanten jeg da, men Space1 skal vel være noe bedre så det er vel en god oppgradering skulle jeg trodd :D Er vel denne diskanten som er med i det nye Mille-settet også, er det ikke? må jo være litt krutt i den da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Space 1 som er med i Mille serien ja. Vurderer å gå over til den jeg også, men tviler på at det blir med det første:) Skal første montere forsterker på det, og spille en del timer og se om jeg blir fornøyd med det da..

Det er ikke Space 1 som er i MLK2 og 3, men i MLK165, som er "billig" utgaven av Mille:) Mille MLK 2 og 3 har helt egen diskant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titus;

De dørene dine ble veldig bra! Men er noe jeg lurer på..

Må nesten regne med at det er likt i 92-95 som i 96-00, og at det var skruer ved høyttalerfestet som skrudde dørtrekket fast. Hvordan løste du det her?

Hvordan har du festet det? Ser ut som om jeg kommer til å gjøre samme operasjonen til våren, så jeg suger til meg all info jeg kan få :D

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titus;

De dørene dine ble veldig bra! Men er noe jeg lurer på..

Må nesten regne med at det er likt i 92-95 som i 96-00, og at det var skruer ved høyttalerfestet som skrudde dørtrekket fast. Hvordan løste du det her?

Hvordan har du festet det? Ser ut som om jeg kommer til å gjøre samme operasjonen til våren, så jeg suger til meg all info jeg kan få :D

Takker :)

Da er det nok forskjell, for her er det bare klips ved høyttalerfestet.. :well:

Lenke til kommentar
Del på andre sider