Gå til innhold

Honda Civic prosjekt (Hertz, dynaBel..)

Ranger emnet

Titus

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snyggt frontsett!!! :D :D Lurte litt på åssen du gjør med oppdelingen...laget egne delefiltre?? Er det no anbefalt kasse str. til den mellomtonen eller er det bare å kjøre den i døra??

Hertz er en av få produsenter som har tenkt på de som vil komponere sitt eget sett og lager filtere for en rekke løsninger. enkel og dobbel midbass, forskjellige kombinasjoner mellom diskanter og mellomtoner. Så du har mange valg om man ikke kjører aktivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med subben? Fungerer den godt?

ehm, hva skal jeg si, kjører med originalt honda-batteri (dvs de små mopedbatteriene... ;)) så jeg får ikke utnyttet elementet helt ut... Men den spiller veldig bra til mitt bruk, kansje jeg ikke hadde trengt en så voldsom subb egentlig... ;)

Men jeg er litt usikker på om kassen er rett da, er det noen som har noe kjennskap til hva som fungerer best til disse elementene? Siden det står i "bruksanvisningen" mål til båndpasskasse nå elementet ikke fungerer i denne så er jeg litt skeptisk... :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snyggt frontsett!!! :D :D Lurte litt på åssen du gjør med oppdelingen...laget egne delefiltre?? Er det no anbefalt kasse str. til den mellomtonen eller er det bare å kjøre den i døra??

Har kjøpt delefilter som passer dette oppsettet

IMG_0391Small.jpg

Mellomtonen og midbassen spiller nå fritt, er bare festet i dørtrekket. Midbassen skal modifiseres til å spille inn i døra for å få litt mer trøkk i den. Trasi å lage kasse til den i døra... ;)

du kunne jo trekt om det stoffe som er i armlene når du var igang å ville det blitt supert :) prøvde med sånn som var strekkbar i en retning og det gikk ikke veldig bra.. den virket veldig tynn den skaien eller myk :)

Stoffet i armlenet er det samme som er i setene foran og bak så det skal være slik... :D Planen var at det skulle være mest mulig "originalt" på en måte. Og for å få til det så hadde det passet best med det stoffet som var strekkbart i en retning pga farge og form, men det ble ikke noe særlig bra av det nei. Fikk det liksom ikke helt til.... Passer vel til mer rette flater og slikt kansje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider