Gå til innhold

Politiet noen snuskete tyver!?

Ranger emnet

benger

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte på vei hjem fra butikken, forbi statoil stasjonen på jessheim. Bor nedenfor der, og da la jeg merke til en Mondeo uniformert bil stå ved bensinpumpa som fyllte bensin på bilen, ved siden av sto det en haug med bensinkanner... kjørte sakte forbi med ruta nede, og de vinka meg bare videre, så jeg kjørte hjem. Der hentet jeg kameraet, kjørte opp til bensinstasjonen igjen, og da hadde politibilen flyttet seg til enden av innkjøringa, der sto det også en mørk Kadett stv på skrå mitt i vegen, så vidt jeg kom forbi, begge bilene hadde tanklokket åpent og det sto en kanne ved siden kadetten og en slange inn i tanken. Jeg tok ned ruta, kjørte saaakte forbi, og de vinket meg videre, da knipset jeg et bilde med full blits, så de var klar over at de ble tatt bilde av... ble dårlig kvalitet, men det ser litt mistenksomt ut.. noen som kunne vite noe?

sensuertjl4.jpg

Her ser man at tanklokket er åpent på politibilen, som står langt unna bensinpumpene... (sensurert bildet. sladd over ansiktet)

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

forstår jeg rett når du mener de fyller bensin på privatbiler på vår regning?

Aner ikke jeg altså..ser jo litt merkelig ut, først politibil med kanner rundt, også en gammel kadett som står rett ved siden av politibilen litt senere unna pumpene. Begge med tanklokket åpent!:watchout

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

genialt!!!

snuten er noen svin, det er et faktum d.

det var en snut i trheim som tok kvelertak på en kompis a meg uten at han hadde gjort en dritt.

han var riktignok dritings, men sto og lente sæ oppetter et gjerde bare....

dagen etter turte han ikke å gjøre noe med d....

politimannen prøvde å nekte å gi tjenestenr sitt også, men det fikk vi etter en bra lang krangel med jævlan.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår