GeeZuZz Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Haha, selv om det ser litt mistenksomt ut blir det rett og slett for dumt å tro at de stjeler bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Du skulle ikke kjørt forbi andre gangen vett.. Du skulle PARKERT ved siden av dem :p hehe Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Att purken gjør sånt er jo slettes ikke utenkelig iogmed at de gjør så mye annet som vi ikke har "lov" til. Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Haha, selv om det ser litt mistenksomt ut blir det rett og slett for dumt å tro at de stjeler bensin. Hvorfor ialledager er det for dumt? det finnes småskurker i alle lønnsmottakere! Alt folk KAN få til gratis utnytter de, og disse bontampene som er oppfostra på brunost å gjeit melk er aldeles ikke anderledes vil jeg tro :) Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 har sett nye rart som snuten gjør som ikke er låv i det heletatt :) meg og en kammerat fulgte etter de i 2 timer en gang er du klar over hvor mange pølser de eter og setter på bensinfyllekortet og hvor langt de kjører med den bilen som bruker mest bensin bare for å fylle... blinklys har de heller ikke forstått... rødt lys er snute grønt og fartgrenser fins ikke selv uten blålys - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 har sett nye rart som snuten gjør som ikke er låv i det heletatt :) meg og en kammerat fulgte etter de i 2 timer en gang er du klar over hvor mange pølser de eter og setter på bensinfyllekortet og hvor langt de kjører med den bilen som bruker mest bensin bare for å fylle... blinklys har de heller ikke forstått... rødt lys er snute grønt og fartgrenser fins ikke selv uten blålys Jeg skal ikke gå så langt som å akseptere at vi drar alle under en kam her! Jeg skal si meg helt enig i det du sier her om at enkelte politifolk som kjører uniformert absolutt ikke opptrer på den måten de burde gjøre. Jeg har sett mye bra politi, som har oppført seg upåklakeglig, og det er vel verdt å nevne! Hadde jeg vært politimann hadde jeg konstant gått og bekymra meg for om alt jeg gjorde var rett og etter boka, det hadde blitt temmelig slitsomt. BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ser ikke helt bort i fra at de kan finne på å stjele bensin nei. Hvis jeg hadde vært politi, og har hatt muligheten, så hadde jeg sansynligvis gjort det selv. proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvorfor? Det er BENSIN, det koster 11 kr literen for dette skvipet og er INGENTING å gjøre seg kriminell over! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvorfor? Det er BENSIN, det koster 11 kr literen for dette skvipet og er INGENTING å gjøre seg kriminell over! det er jo 1000 kroner uka da! nokk for noen det ;) Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det å kalle alle i Politiet for snutesvin og tyver blir for dumt, og litt vel fjortisaktig, men desverre så er dette forum bygget opp og blir brukt av folk med altfor høy fjortisfaktor, og det er jo denne tråden ett godt bevis på. Hva med å tenke litt lengere enn det nesa deres peker ut? Tror dere at det kan være skadelig? Jeg tror dem var behjelpelig med en stakkars person som hadde gått tom for bensin, eller at en kolega hadde gått tom for bensin, og det er ingen plass i lovverket som sier det at du ikke har lov til å hjelpe til på den beste og mest fornuftiger måten. Hva vet dere om dette? Absolutt null og niks, kun tåpelig spekulasjon på fjortis-nivå. Voks opp folkens, dere får ett bedre liv av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det å kalle alle i Politiet for snutesvin og tyver blir for dumt, og litt vel fjortisaktig, men desverre så er dette forum bygget opp og blir brukt av folk med altfor høy fjortisfaktor, og det er jo denne tråden ett godt bevis på. Hva med å tenke litt lengere enn det nesa deres peker ut? Tror dere at det kan være skadelig? Jeg tror dem var behjelpelig med en stakkars person som hadde gått tom for bensin, eller at en kolega hadde gått tom for bensin, og det er ingen plass i lovverket som sier det at du ikke har lov til å hjelpe til på den beste og mest fornuftiger måten. Hva vet dere om dette? Absolutt null og niks, kun tåpelig spekulasjon på fjortis-nivå. Voks opp folkens, dere får ett bedre liv av det. Norges mest naive ? Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 heheh ja trur nok d ...ell hva han en av dem LOOOOOOOOOOOOOOL Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godmest Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Enige med dolk der, det blir fordumt å mistenke dei for å stjele bensin for dei står å fyller kanner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det er vel ikke det at de stjeler som er problemet, men at de fyller til "privatbruk" for våre penger!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 kan aldri i verden tenke meg at de ville "stjålet" bensin sålenge de er uniformerte. Vil også tro det er snakk om å hjelpe en bekjent eller kollega. Men for all del, er verdt å få lys på saken hvis det er noe kritikkverdig som virkelig skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg