Gå til innhold

Politiet noen snuskete tyver!?

Ranger emnet

benger

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, selv om det ser litt mistenksomt ut blir det rett og slett for dumt å tro at de stjeler bensin.

Hvorfor ialledager er det for dumt? det finnes småskurker i alle lønnsmottakere! Alt folk KAN få til gratis utnytter de, og disse bontampene som er oppfostra på brunost å gjeit melk er aldeles ikke anderledes vil jeg tro :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett nye rart som snuten gjør som ikke er låv i det heletatt :) meg og en kammerat fulgte etter de i 2 timer en gang er du klar over hvor mange pølser de eter og setter på bensinfyllekortet og hvor langt de kjører med den bilen som bruker mest bensin bare for å fylle... blinklys har de heller ikke forstått... rødt lys er snute grønt og fartgrenser fins ikke selv uten blålys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett nye rart som snuten gjør som ikke er låv i det heletatt :) meg og en kammerat fulgte etter de i 2 timer en gang er du klar over hvor mange pølser de eter og setter på bensinfyllekortet og hvor langt de kjører med den bilen som bruker mest bensin bare for å fylle... blinklys har de heller ikke forstått... rødt lys er snute grønt og fartgrenser fins ikke selv uten blålys

Jeg skal ikke gå så langt som å akseptere at vi drar alle under en kam her! Jeg skal si meg helt enig i det du sier her om at enkelte politifolk som kjører uniformert absolutt ikke opptrer på den måten de burde gjøre. Jeg har sett mye bra politi, som har oppført seg upåklakeglig, og det er vel verdt å nevne! Hadde jeg vært politimann hadde jeg konstant gått og bekymra meg for om alt jeg gjorde var rett og etter boka, det hadde blitt temmelig slitsomt.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kalle alle i Politiet for snutesvin og tyver blir for dumt, og litt vel fjortisaktig, men desverre så er dette forum bygget opp og blir brukt av folk med altfor høy fjortisfaktor, og det er jo denne tråden ett godt bevis på.

Hva med å tenke litt lengere enn det nesa deres peker ut? Tror dere at det kan være skadelig?

Jeg tror dem var behjelpelig med en stakkars person som hadde gått tom for bensin, eller at en kolega hadde gått tom for bensin, og det er ingen plass i lovverket som sier det at du ikke har lov til å hjelpe til på den beste og mest fornuftiger måten.

Hva vet dere om dette? Absolutt null og niks, kun tåpelig spekulasjon på fjortis-nivå.

Voks opp folkens, dere får ett bedre liv av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kalle alle i Politiet for snutesvin og tyver blir for dumt, og litt vel fjortisaktig, men desverre så er dette forum bygget opp og blir brukt av folk med altfor høy fjortisfaktor, og det er jo denne tråden ett godt bevis på.

Hva med å tenke litt lengere enn det nesa deres peker ut? Tror dere at det kan være skadelig?

Jeg tror dem var behjelpelig med en stakkars person som hadde gått tom for bensin, eller at en kolega hadde gått tom for bensin, og det er ingen plass i lovverket som sier det at du ikke har lov til å hjelpe til på den beste og mest fornuftiger måten.

Hva vet dere om dette? Absolutt null og niks, kun tåpelig spekulasjon på fjortis-nivå.

Voks opp folkens, dere får ett bedre liv av det.

Norges mest naive ?

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår