nicoloco Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Noen som har vurdert om den uniformerte bilen i det hele tatt går på bensin? BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det å kalle alle i Politiet for snutesvin og tyver blir for dumt, og litt vel fjortisaktig, men desverre så er dette forum bygget opp og blir brukt av folk med altfor høy fjortisfaktor, og det er jo denne tråden ett godt bevis på. Hva med å tenke litt lengere enn det nesa deres peker ut? Tror dere at det kan være skadelig? Jeg tror dem var behjelpelig med en stakkars person som hadde gått tom for bensin, eller at en kolega hadde gått tom for bensin, og det er ingen plass i lovverket som sier det at du ikke har lov til å hjelpe til på den beste og mest fornuftiger måten. Hva vet dere om dette? Absolutt null og niks, kun tåpelig spekulasjon på fjortis-nivå. Voks opp folkens, dere får ett bedre liv av det. Kunne ikke vært mer enig! Utrolig hvor stokke folk er i hue her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det er vel ikke det at de stjeler som er problemet, men at de fyller til "privatbruk" for våre penger!? Vet du hva "spekulasjon" er? Eller er det fremmedord for deg? Du sitter her på nett og påstår at de har stjelt, eller at de har fyllt til privat bruk. Du vet jo null og niks hva dem virkelig gjorde med disse kannene, og du vet enda mindre om hvem sitt kort dem brukte, hvis dem brukte kort. Du har kun ett utsagn ifra en av dine "fjortis kamerater" fra dette fjortis-forum, og som alle vet kan man ikke stole på en fjortis eller en person som oppfører seg som en fjortis. (Dette er ikke noe jeg har funnet opp, men det er fakta som de fleste voksne og oppegånde vet om, velkommen etter en dag, men jeg har en anelse om at det kan gå litt tid for mange av dere som er her inne) Hva vet han om at den Opelen? Eier forhold? Absolutt ingenting, han er jo bare en stakkarslig kar som kjører rundt på kveldene fordi han ikke har noe annet å gjøre, eller at mamma har bedt han om og rydde rommet sitt og han prøver desperat om å slippe å gjøre det. Kan man ta slike observasjoner alvorlige fra slike gutt-unger? Du bør jo virkelig VOKSE opp og begynne å tenke, være selvstendig. Hvor vanskelig er det å tenke seg til tusen forskjellige grunner til at Politiet stod der og den Opelen stod der? For meg er det helt naturlig at jeg tenker, tenker på ulike årsaker og at ting ikke alltid er sånn det ser ut, man klarer ikke å oppfatte alt som skjer, og da må man jo bare tenke ulike naturlige løsninger. Du beskylder jo ingen på grunnløs fakta, eller på spekulasjoner, uansett hvor lite du liker den personen. Litt respekt for deg selv må du ha selvom du syns fjortis-løsningen dine er kule, og RESPEKT for andre må du ha for og bli kvitt fjortis-faktorene, hvis du ikke fikser respekt forblir du en tannløs liten fjortis som ikke blir tatt på alvor av voksne folk. Dette er jo elementært læring, kanskje en dag vil du forstå hva jeg mente, og plutselig er det du som skriver det jeg skriver, vel, da er du blitt voksen og folk tar deg seriøst og ikke som en gjøgler. Hvor kult er det å bli sett på som en gjøgler i en alder 25? Eller 40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Her er det bare å ringe SEFO med en gang, store ting pågang! Ærlig talt folkens, grow up! Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Godt å se noen flere voksne folk her inne, Tombra, blandt alle fjortis-tendense-folkene, uansett hvor lite man liker noen så kan man ikke beskylde andre på totalt grunnløs fakta eller på spekulasjoner! Det er SÅ elementært i den voksne liv at det er ikke noe å diskutere videre på, case closed liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Norges mest naive ? Norges minst logisk-tenkende person? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 heheh ja trur nok d ...ell hva han en av dem LOOOOOOOOOOOOOOL Er han på en god andre plass mon tro som Norges minst logisk-tenkende person? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 kan aldri i verden tenke meg at de ville "stjålet" bensin sålenge de er uniformerte. Vil også tro det er snakk om å hjelpe en bekjent eller kollega. Men for all del, er verdt å få lys på saken hvis det er noe kritikkverdig som virkelig skjer. Tror dere virkelig at 3 betjenter hadde ofret jobben sin for og fylle på privat bilen til en kolega? Sett i gang de to grå, la dem jobbe litt så finner nok du også en logisk forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hallo folkens.... hør her...Tanklokket på politibilen er oppe... dem har flere kanner rundt bilen.. ikke en..men flere og en kadetten står sammen med politibilen og begge har tanklokket oppe..... jeg ser kun en ting jeg...gi meg en god grunn til at dem fyller mange kanner a... mange kollegar oppi dalen som har gått tom ell?? :D Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Kan man ta slike observasjoner alvorlige fra slike gutt-unger?Tenk potensielt misbruk av barn. Skal man da drite i å høre på barna fordi de er 15 eller yngre..? Og "ikke kan observere"..? Du beskylder jo ingen på grunnløs fakta, eller på spekulasjoner, uansett hvor lite du liker den personen. . Folk har blitt grunnløst beskyldt av personer og på vagt grunnlag blitt dømt i dette landet før... fordi såkalt voksne,observante personer har sett Fanden på veggen med en eneste gang. Selv om intet har skjedd. Og det motsatte skjer også,ting foregår men ingen reagerer. At noen da reagerer på noe som potensielt er eller kan være svindling med skattebetalerenes penger,og vil opplyse om det så saken kommer frem i lyset ser jeg ikke noe galt i. Har de ikke gjort noe galt,så skjer det jo ikkeno'... Hadde trådstarter vært journalist,så hadde dette vært "undersøkende journalistikk"... og på forsiden av VG i morgen hvis det viste seg å stemme. Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 dolk kommer vel med et pansersvar på et par sider her nå;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 og på forsiden av VG i morgen hvis det viste seg å stemme. Og du tar alt som står i VG som fakta? He he he.... Ja, de journalistene i Akersgata er de som vet alt i din verden, men dette kommer til å såre deg dypt, sånn er det desverre ikke i den virkelige verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Dessverre er ikke jeg noen journalist av noe slag, men har sendt det inn til 2 lokalaviser for øvre romerike. God journalistikk er da at en eller annen fra de avisene hadde ringt inn og hørt om hva som kunne ha foregått. Det er greit nok å fylle bensin oppi kanner, kan jo være reservekanner til langtur osv, men når det går en slange fra bensinlokket på bilen, og oppi bensinkannene kan man jo begynne å lure her... og hvis den andre bilen som kom senere plutselig gikk bensintom 10 meter fra bensinpumpa, hvorfor skulle da en politibil komme å fylle opp? Hvis politiet fylle bensin gratis, eller med store rabatter, også fyller det opp i privatbiler, så er jo det en form for juks og tyveri av de som betaler skatt? Eller er det å være litt kritisk og oppmerksom på ting som skjer rundt omkring altfor fjortiss eller barnslig? Når en voksen mann snart oppi 50åra reagere på det han så, skal man da kalle han for en fjortiss?? Noen her som tror dem kanskje er litt for voksne? C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 dolk kommer vel med et pansersvar på et par sider her nå;) Jeg ser ingen grunn til å gi han Turboed1 svar på det andre han kom med, bortsett fra det med VG, for det er jo bare nonsen, man kan ikke bruke slike eksempler, og hvis man bruker, ja hue nok en gang, så vil man skjønne at det han sier er bare tatt ut ifra en stor sammenheng, det er saker man må sette seg godt inn i før man skriver slikt som det han gjør. Han påastår jo at dommerne ikke gjør jobben sin, og ja, jeg vet det er en sak vi har her i Norge som en kar ble dømt for som han ikke hadde gjort, men hvor mange er det som ikke blir dømt pr år? Desverre, i den perfekte verden så gjøres det også feil, men man kan ikke bruke de feilen som grunnlag for påstand at folk blir dømt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krog Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hahahahaha.. ville tilstander.. Tombra har et poeng dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg