Gå til innhold

Politiet noen snuskete tyver!?

Ranger emnet

benger

Anbefalte innlegg

Og du tar alt som står i VG som fakta? He he he.... Ja, de journalistene i Akersgata er de som vet alt i din verden, men dette kommer til å såre deg dypt, sånn er det desverre ikke i den virkelige verden.
Min verden vet du ikke noe om. Jeg leser knapt aviser,fordi det står så mye piss i de. Jeg snakker om ting jeg har sett,og følt på kroppen gjennom mitt "fjortis-ganger-2.4"-lange liv. I din verden så rører ikke katolske (og andre) prester barn,ganske enkelt fordi de er prester. Politiet er bare 100% kjernekarer tvert igjennom,HELT UTEN UNNTAK ...de er jo politi. Og vektere (selv på Vestlandet) er ustraffede personer som aldri gjør noe galt,de er jo vektere...Tror nok du bør komme deg ut av din egen trygge lille boble og føle verden på kroppen for en gangs skyld. Da ser du at alt er ikke rosenrødt,og ei heller svart-hvitt.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dessverre er ikke jeg noen journalist av noe slag, men har sendt det inn til 2 lokalaviser for øvre romerike. God journalistikk er da at en eller annen fra de avisene hadde ringt inn og hørt om hva som kunne ha foregått.

Det er greit nok å fylle bensin oppi kanner, kan jo være reservekanner til langtur osv, men når det går en slange fra bensinlokket på bilen, og oppi bensinkannene kan man jo begynne å lure her...

og hvis den andre bilen som kom senere plutselig gikk bensintom 10 meter fra bensinpumpa, hvorfor skulle da en politibil komme å fylle opp? Hvis politiet fylle bensin gratis, eller med store rabatter, også fyller det opp i privatbiler, så er jo det en form for juks og tyveri av de som betaler skatt?

Eller er det å være litt kritisk og oppmerksom på ting som skjer rundt omkring altfor fjortiss eller barnslig? Når en voksen mann snart oppi 50åra reagere på det han så, skal man da kalle han for en fjortiss??

Noen her som tror dem kanskje er litt for voksne?

Hvis du så en slange ned i tanken, og flere kanner, hvor vanskelig er det å tenke seg dit hen at en av betjentene har tanket feil, fylt bensin i stedet for diesel eller omvendt? Og derfor stod de kannene der, fordi de tappet tanken for feil fuel. Må man virkelig være geni for og tenke en sånn lett og helt normal tanke? Er det bare meg som virkelig klarer å se andre løsninger her? Jeg blir målløs av dere.. Er det virkelig mulig? Er jeg geni nå, er det det dere vil frem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, i den perfekte verden så gjøres det også feil, men man kan ikke bruke de feilen som grunnlag for påstand at folk blir dømt feil.
Man kan heller ikke si at ulovlige ting ikke kan skje fordi man går rundt med et skilt i lomma og mørk kjeledress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kalle alle i Politiet for snutesvin og tyver blir for dumt, og litt vel fjortisaktig (..)

Kunne ikke vært mer enig! Utrolig hvor stokke folk er i hue her inne..

Utrolig bra kommentar. Du drar alle over en kam og kaller dem dumme i hue fordi de drar politibetjenter over en kam.

:ass:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ringe politivakta og informere om saken, at du har bilde etc etc, og at du gjerne vil vite eksakt hva som faktisk foregikk, før du går ut med at de stjeler, og kaller de opp etc etc..

Tviler sterkt på at du hadde fått noe svar, men da hadde du iallefall prøvd å fått kortene på bordet..

som folk sier her, så er det alltid bad guys i alle slags bedrifter, og går det utover skattepengene som vi betaler, så er jo det synd.

Men for all del, jeg har mere positive opplevelser enn negativet når det gjelder politiet! Har kontakt med de flere ganger i uken igjennom jobben, stortsett hyggelige!

Hjelper også på at de faktisk gadd å hjelpe meg med å fjerne en diger kampestein slik at jeg kom meg ut forbi en hovedport som hadde streika pga strømbrudd, så er det bevis nok for meg at de er hjelpsomme!

Men, det blir for dumt å kalle de tjuvradder, når man ikke har noe konkrete bevis på at de faktisk har stjålet bensin, det blir bilforumet i ett nøtteskall!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan heller ikke si at ulovlige ting ikke kan skje fordi man går rundt med et skilt i lomma og mørk kjeledress...

Selvfølgelig kan man ikke gjøre det, Politi består av mennesker, som meg og deg, og jeg vet godt at ting skjer i Politiet som ikke burde ha skjedd, men HALLO!! Verden kaller, dere kan ikke beskylde Politiet for snusk i den her konkrete saken, for dere eller trådstarter vet jo null og niks om hva som virkelig skjedde her! Jeg ser utallige normale forklaringer her, ikke ha så snevert syn folkens, og ikke beskyld andre pga spekulasjoner! Jeg har jo kommet med den mest fornuftige forklaringen her, de fyllte rett og slett feil og gjør noe med det, det er jo ikke ulovlig det, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedet for å skrive side opp og side ned her kan du/dere bare ringe politiet i området å spørre vakthavende hva som foregikk?

Om alt var etter boka sier de nok det, og om det ikke var etter boka vil nok vakthavende høre mer...

:win :peace: ...var det jeg ville frem til...intet mer. Hvis alt i landet er her rosenrødt i folks øyne,så ville ingen ha ringt eller i det hele tatt sjekket det ut...og da hadde det vært fritt frem for alle.

Politiet har jeg ingenting imot,veldig mange greie karer. Men,det finnes drittsekker i alle leire...og det er det jeg ville ha ut. Noen innbiller seg visst at det ikke er slik..

Da har jeg fått kranglet fra meg. Thank you and good night. :D ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man ikke gjøre det, Politi består av mennesker, som meg og deg, og jeg vet godt at ting skjer i Politiet som ikke burde ha skjedd, men HALLO!! Verden kaller, dere kan ikke beskylde Politiet for snusk i den her konkrete saken, for dere eller trådstarter vet jo null og niks om hva som virkelig skjedde her! Jeg ser utallige normale forklaringer her, ikke ha så snevert syn folkens, og ikke beskyld andre pga spekulasjoner! Jeg har jo kommet med den mest fornuftige forklaringen her, de fyllte rett og slett feil og gjør noe med det, det er jo ikke ulovlig det, eller?
Dolk; chill...

I was merely "pulling your leg". :heyyou:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:win :peace: ...var det jeg ville frem til...intet mer. Hvis alt i landet er her rosenrødt i folks øyne,så ville ingen ha ringt eller i det hele tatt sjekket det ut...og da hadde det vært fritt frem for alle.

Politiet har jeg ingenting imot,veldig mange greie karer. Men,det finnes drittsekker i alle leire...og det er det jeg ville ha ut. Noen innbiller seg visst at det ikke er slik..

Da har jeg fått kranglet fra meg. Thank you and good night. :D ;)

Riktig!

Det finnes drittsekker blandt politiet også, men jeg tror andelen drittunger i bilmiljøet er betydelig større ;)

Ha en fin søndagskveld :anger:

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig!

Det finnes drittsekker blandt politiet også, men jeg tror andelen drittunger i bilmiljøet er betydelig større ;)

Mulig,men det kan da også være fordi bilmiljøet er betraktlig større enn politietaten. :)

Takker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig!

AKKURAT!

Da stikker jeg ut å leker tyttebærsnut, så skal jeg se om de stjeler noe bensin her i området i natt! :p

Hejdå!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil nr 2 er jo også elementær da, siden det var en gammel bil, var den der for og få tømt noen av disse kannene, for de hadde ikke flere kanner enn de dem hadde der, og på en eller annen måte måtte dem jo bli kvitt bensin/diesel så dem kunne få ut alt, og da ofret en av betjentene sin egen privatbil, fylte en fin blanding, og som de fleste vet så går jo det, det ryker kanskje litt mere og motoren går ikke helt bra hvis du har diesel i en bensinmotor, men det går, så han burde heller få litt ære for at han ofret sin egen bil i sin tjeneste, ikke bli beskyldt for snuskeri på fjortis-forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår