olehenri Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Bil nr 2 er jo også elementær da, siden det var en gammel bil, den var der for og få tømt noen av disse kannene, for de hadde ikke flere kanner enn de dem hadde der, og på en eller annen måte måtte dem jo bli kvitt bensin/diesel så dem kunne få ut alt, og da ofret en av betjentene sin egen privatbil, fylte en fin blanding, og som de fleste vet så går jo det, det ryker kanskje litt mere og motoren går ikke helt bra hvis du har diesel i en bensinmotor, men det går, så han burde heller få litt ære for at han ofret sin egen bil i sin tjeneste, ikke bli beskyldt for snuskeri på fjortis-forum. hehe du legger virkelig sjela i detta her :D dragcar -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hehedu legger virkelig sjela i detta her :D dragcar Nei, vil ikke si at jeg legger all ære i dette, men klart jeg blir provosert av folk som ikke klarer å skjønne rett og galt. Hvem vet hvor denne tråd hadde bært hen hvis ikke jeg hadde begynt å stille kritiske spørsmål til trådstarter og hans disipler? Har du tenkt over det før du lirer av deg "morsomheter" ? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ingen som har tenkt på at det kan være en sivil politibil de driver å fyller på da som har gått tom. Men her er det så mye krangling så denne tråden stenges! Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg