Gå til innhold

noen som sitter på måla til tårnstag og torpedostaga?

Ranger emnet

aremme

Anbefalte innlegg

koster jo 800 spenn for de simple torpedostaga da.. 2 rørbetar som er flatpressa i hver ende.. litt værre og lage sam stag kopi kanksje.. med riktig utstyr går det nok fint. 2 ringer og ett rør..

kan du ikke måle selv da aremme? ække så vanskelig det..

joda kan en sikkert:)

koster 800 spen ja men får eg dei laga, er det ikkje sikkert det koster meg noe:) hehe

onkelen til dama jobber på BFG så kan litt med slikt:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de hadde vært gull=) men er de serriøst ingen som har laga seg sånne stag som har tegninger på de eller veit om en side hvor man kan finne noen mål på et? hadde vært supert å fått tak i de før i morra for da skall jeg på verkstede..

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er innpå det me torpedostag osv, ser på Pedersens at de selger SAM-stag, og de torpedostaga.. Og noen andre stag, som heter "bærebro-stag" ellerno.. hva er det? Hvordan fungerer det, og hvor skal det monteres?

Sorry hvis det er for OT..

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å ta med en tommestokk ut i motorromet, måle avstand, gå inn å kappe og sveise, gå ut igjen åpne panseret og monter, det tror jeg de fleste ville klare, men det er mulig jeg har misforstått problemstillingen, da ber jeg om unskyldning...

problemet er at de må jo gå unna panser og bremsevæskebeoldern... og 245 min står for tiden uten skilter og er ikke i nærheten av verkstedet og da blir det litt vanskelig.. så da hadde de jo vært kurrant og hatt noen ferdige mål og forholde seg til..

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å laga de to staga der er kurrant, bare å ha to better m rundtstål å prøve seg fram, ta mål fra tårnet fram til torpedoveggen og begynn å bøy m litt overmål så kan du jo bare bøye mer og mer til dt passer... Trur faktisk det er mer kødd å plunder om du skal begynne å tegne å prøve å bøye etter det...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal laga tårnstag nå snart selv... Jeg kommer ihvertfall til å bare bøye til røra sånn ca der jeg vil ha dem og tilpasse på den måten, burde gå ganske så kurrant tror jeg... Det er klart at det er mer jobb m et tårnstag..

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider