Abramz Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Er jo Max Power treff 7. Juli, men etter hva jeg har hørt.. Har de ingen plass og være? Noen som kan bekrefte dette, eventuelt gi noe info om treffet? Max Power kommer lørdag 7.juli ja.. plass? wtf? Siter -92 JDM Mr2 Turbo (skilter) :) -89 Corolla XL 1,3 -01 Rav4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 noen som vet hvor max power treffet blir og være? samme som ifjor? Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Jeg stiller opp ihvertfall. :) Max Power blir vel ved Jekta i år også? Eller? Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo ST200 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Husk piggdekk kan begynne å sne :fatality: :fatality: :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Max Power-treffet på lørdag blir ved Alfheim stadion kl 15.00! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Ved Alfheim stadion? :o Er det ikek lite plass på parkeringsplassen der? Evt brukes grusbanen ved siden av? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Ved Alfheim stadion? :o Er det ikek lite plass på parkeringsplassen der? Evt brukes grusbanen ved siden av? Vi bruker både parkeringsplass og grusplass! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Høres bra ut! Klokka 15 på en lørdag kan det bli bra med folk også, får vel ta med gullet og komme! :) Er det satt opp noe program for hva som skal skje? Noe mer action enn i fjor? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 vil gjerne ha program ja. er egentlig på jobb da, men må innom å kikke en tur, så vil gjerne komme når det skjer noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Programmet er litt væravhengig (bl.a. blir det vaskeshow om været er bra). Faste tidspunkter: 13.00 - Start SQ-konkurranse (SQ = Spille penest, avgjøres av en dommer). 15.00 - Start utstilling / People's Choice-avstemning 15.30 - Start ESPL-kvalifisering (ESPL = Spille høyest) 17.30 - Slutt ESPL-kvalifisering 18.00 - Start ESPL-finale 19.00 - Slutt ESPL-finale 19.30 - Premieutdeling 20.00 - Treffslutt 23.00 - Babeshow starter på Strøket I tillegg kjører vi mindre konkurranser underveis gjennom hele dagen, utdeling av magasiner (snikpremiere på neste nummer!) og annet materiell ++. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 høres bra ut dette, kommer garantert innom med mx'n.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Husk piggdekk kan begynne å sne :fatality: :fatality: :fatality: Øhhh? Er vel større sansynlighet at du får snø der du bor enn her oppe...Er 25+ varmegrader nå her..:) Ha en fin sommer i regnet på sør-østlandet... Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Iflg storm.no blir det lettskya og 18 grader på lørdag. Samme været var meldt for idag, og det er 24 grader ute... Tror nok det blir kanonvær på lørdagen, så det er bare å hive seg i vaskinga. Antar det blir høy bikinifaktor, isåfall skal jeg stille med skitten bil ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 tar med kameraet en tur;) Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Antar det blir høy bikinifaktor, isåfall skal jeg stille med skitten bil ;) Har ankommet Tromsø - været er det ingenting å si på ;) Til sammenlikning lå vi i 40 km/t på E6en ut av Oslo (i 100-sona) på vei til flyplassen på grunn av tildels store vannmengder fra himmelen... :rolleyes: Blir været bra skal vi nok få ordnet til et par vaskeshow i løpet av dagen, ja ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg