Gå til innhold

Corsica

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvor er disse produsert hen, er det i usa eller?

Ja riktig et sted må man starte :D

Hadde vert morro å viss hvilke biler den delte understell med.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er disse produsert hen, er det i usa eller?

Ja riktig et sted må man starte :D

Hadde vert morro å viss hvilke biler den delte understell med.

Litt usikker på om hvor den er produsert. Den skal i hvertfall være kjøpt ny i norge i 94, tror ikke de ble noen kjempe hit :). Det var en bil som først var tenkt til utleie markedet, tror de produserte noe som 1.4 mill siste året var vel 96. De kom som 2.2L og 3.1L.

Har vel alltid hadt lyst til å kjøre noe amerikansk, ikke den grommeste som sagt men en grei bruksbil til og fra jobb. Ikke så mange som har den heller, så det er jo litt ålreit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ålreit helt til du skal ha deler..? Ser for meg at bruktmarkedet er heller dårlig på disse..? Er den sprek i forhold til motorvolum da eller..?:naaaws

Er vel ikke så mye verre enn mye annet å finne deler til. Regner ikke med å kunne dra på mekonomen noe mer, må vel til noen mer spesialisert... Tror det skal sitte 155hp i den, så det er jo ikke noe racer, den veier vel også 1400kg. Jeg synes den drar godt, litt treg i bånn. Nå har stort sett kjørt eldre vag i alle år med små motorer, så det er en overgang :). :chevy Virker ikke som den sluker bensin heller, pratet med en som har hatt flere av dem og de ligger på rundt litern ved normal kjøring.

Den minner meg litt om "pimp" car med alt det røde interiøret (standard fargen). Tror at noen felger vil heve den fra "gubbe" bil look til mere normal look..:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider