Ostby Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Er det her 22B? (mest sansynlig) er det bare 22b som ikke er 4 dørs i impreza? Sykt heftig! Er det mulig å få tak i sånt noe i norge? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Ser ut som en 22b det ja, uten at jeg skal si det sikekrt da.. Får vel ikke tak i noen i Norge nei, ble vel bare laget 50 stk av den? Vet ikke om den bare er med høyre-ratt jeg..? Sikkert mange som vet mye bedre enn meg ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Vet ikke om det er noen i Norge tror ikke det. Men det går en replika i norge. Fås bare som høyre rattet Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Ble produsert 400 stk. Men de her ser da mistenkelig venstrerattet ut? hvs den hvite også er 2 dørs, og det ser sånn ut.. Den røde er hvertfall sinnsykt rå, hvis jeg ikke tar feil så er det bildet fra et svensk tuning/rally firma. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Her er det nevnt hele 10 modeller som kommer som 2-dørs coupe inkludert 22b. I tillegg er vel den nyere WRX P1 også 2-dørs. Også Petter sin da.. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hei. Det er faktisk en på vei fra Japan. Tatt inn på historisk grunnlag. "Vi glær oss..." mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 man får 2 dørs Impresa GT, det er en dude i norge som har handlet seg 22B fra Japan nå :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg